شنبه 29 اردیبهشت 1403

انواع ماهی چند شد؟/ یک کیلو حلوا سفید یک میلیون و 600 هزار تومان / جدیدترین قیمت قزل‌آلا و سالمون را ببینید

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
انواع ماهی چند شد؟/ یک کیلو حلوا سفید یک میلیون و 600 هزار تومان / جدیدترین قیمت قزل‌آلا و سالمون را ببینید

همشهری آنلاین نوشت: مقایسه قیمت ماهی در نرخنامه میادین میوه و تره‌بار نشان می‌دهد قیمت این محصول در یک ماه اخیر با افزایش همراه بوده است.

مقایسه قیمت ماهی در نرخنامه میادین میوه و تره‌بار نشان می‌دهد قیمت این محصول در یک ماه اخیر با افزایش همراه بوده است.

طبق نرخنامه جدید میادین میوه و تره‌بار، در حال حاضر قیمت هر کیلو قزل‌آلای رنگین‌کمان 165 هزار تومان، حلوا سیاه 240 هزار تومان، سنگسر طلایی 185 هزار تومان، ماهی شوریده 220 هزار تومان و هر کیلو فیله منجمد تیلاپیا 350 هزار تومان است.

وعده باورنکردنی قائم‌مقام وزیر جهادکشاورزی درباره قیمت گوشت/ 2 ماه صبر کنید، قیمت گوشت مثل سال قبل می‌شود

قیمت ماهی در مغازه‌های سطح شهر بالاتر از میادین میوه و تره‌بار است. در حال حاضر، هر کیلو ماهی قزل‌آلا در قصابی‌های مرکز تهران 180 تا 195 هزار تومان و هر کیلو سالمون (ماهی قزل‌آلا ویژه سالمون) 188 تا 190 هزار تومان است. البته قیمت فیله ماهی بالاتر است. برای مثال، هر کیلو فیله قزل‌آلا تا 330 هزار تومان و هر کیلو سالمون هم به بیش از 550 هزار تومان می‌رسد.

قیمت ماهیان جنوب در میان انواع ماهی، ماهیان جنوب مانند شیر، شوریده، حلوای سیاه و سفید و سنگسر افزایش قیمت بیشتری داشته است. علت گرانی قیمت ماهیان جنوب به کاهش صید و صادرات این ماهیان مربوط می‌شود.

قابل بیان است که امروز امکان ارسال ماهی تازه از جنوب کشور فراهم است و سایت‌های خرید اینترنتی این کار را راحت کرده‌اند و شما می‌توانید ماهی تازه صید روز جنوب سفارش بدهید و به صورت هوایی برایتان ارسال شود. خرید ماهیان صید روز جنوب شامل هزینه حمل و نقل هم می‌شود که بین 100 تا 300 هزار تومان متفاوت است.

در حال حاضر هر کیلو ماهی سرخو (از مبدأ جنوب کشور) 500 هزار تومان، شیرماهی 600 هزار تومان و هر کیلو ماهی حلوا سفید (زبیدی) که گران‌ترین و به نوعی لوکس‌ترین ماهی محسوب می‌شود در سایز متوسط 800 هزار تومان و در سایز درشت یک‌میلیون و 600 هزار تومان است که در تهران تا یک‌میلیون و 755 هزار تومان هم به فروش می‌رسد.

233220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1822511