جمعه 30 شهریور 1403

انگار خواب می‌بینم او در تیم من بازی می‌کند / بکام باور نمی‌کند: مگر می‌شود من رئیس مسی باشم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انگار خواب می‌بینم او در تیم من بازی می‌کند / بکام باور نمی‌کند: مگر می‌شود من رئیس مسی باشم!

دیوید بکام می‌گوید هنوز نمی‌تواند باور کند که لئو مسی را به تیمش آورده و رئیس این اسطوره شده است.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی با شروع تابستان گذشته از پاری سن ژرمن جدا شد و درحالیکه شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده او مطرح شده بود مسی راه آمریکا را در پیش گرفت تا به اینترمیامی بپیوندد، تیمی که مالکیتش در اختیار دیوید بکام بود.

مسی از زمان پیوستن به لیگ ام‌ال‌اس برای اینترمیامی درخشان ظاهر شده است. دیوید بکام مهم‌ترین نقش را در متقاعد کردن مسی برای سفر به آمریکا و بازی در این لیگ داشت ولی او می‌گوید هنوز باور نمی‌کند که موفق شد اسطوره‌ای مثل لئو مسی را به تیمش بیاورد و رئیس او بشود.

بکام در مصاحبه امروزش در پاسخ به این سوال که رئیس مسی بودن چه حسی دارد گفت:" نمی‌توانم اینطور به قضیه نگاه کنم. نه، اصلا. مگر می‌شود کسی رئیس لئو مسی باشد".

او در ادامه توضیح داد:" آوردن مسی به اینترمیامی خیلی فوق‌العاده بود، باورتان نمی‌شود چه حس دلپذیری بود. هنوز که هنوز است باورم نمی‌شود. هر وقت کسی می‌گوید تو لئو مسی را در تیمت داری، متوجه هستی؟ باز هم شوکه می‌شوم. این واقعیت برای من بیشتر سوررئال است. مسی بزرگترین فوتبالیستی است که در تاریخ این ورزش داشته‌ایم و بدون شک موفق‌ترین فردی است که تا کنون فوتبال بازی کرده. حالا تصور کنید چنین اسطوره‌ای دارد در لیگ ام‌ال‌اس برای اینترمیامی بازی می‌کند".

انگار خواب می‌بینم او در تیم من بازی می‌کند / بکام باور نمی‌کند: مگر می‌شود من رئیس مسی باشم! 2
انگار خواب می‌بینم او در تیم من بازی می‌کند / بکام باور نمی‌کند: مگر می‌شود من رئیس مسی باشم! 3