جمعه 31 فروردین 1403

انگشت اتهام لهستانی‌ها به "ویتال هینن" پس از شکست مقابل فرانسه / چشمان اشکبار بازیکنان + عکس

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
انگشت اتهام لهستانی‌ها به "ویتال هینن" پس از شکست مقابل فرانسه / چشمان اشکبار بازیکنان + عکس

تیم ملی والیبال لهستان از فرانسه شکست خورد و از بازی‌های المپیک کنار رفت.

به گزارش ایسنا، دیدار مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های المپیک والیبال برگزار شد و در مهم‌ترین رقابت تیم ملی والیبال لهستان به مصاف تیم ملی والیبال فرانسه رفت. تیم ملی والیبال لهستان که مدعی قهرمانی این رقابت‌ها به شمار می‌رفت در یک بازی بسیار نزدیک از فرانسه با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. پس از این شکست اشک و اندوه ملی‌پوشان لهستان را فرا گرفت.

رسانه‌های والیبالی لهستان پس از این شکست نوشتند که بازیکنان این تیم به دلیل شکست اشک ریختند. عکس‌های زیر در فضای مجازی دست به دست می‌شود و از آن به عنوان اندوه و اشک بازیکنان لهستان پس از شکست مقابل فرانسه یاد می‌شود.

پس از این شکست مردم لهستان در فضای توییتر به نقد سرمربی این تیم یعنی ویتال هینن پرداختند. البته بسیاری هم از بازیکنان خواستند که سرشان را بالا بگیرند و در پیامی از عملکرد آن‌ها دفاع کردند.

به گزارش ایسنا، ویتال هینن، سرمربی تیم ملی لهستان به زودی قرادادش با این تیم به پایان می‌رسد. این مربی از سال 2018 با تیم والیبال لهستان کار می‌کند و طبق اعلام رسانه‌های لهستانی قرارداد او در پایان سال جاری به پایان می‌رسد.

با توجه به اتمام قراداد این مربی هنوز مشخص نیست که هینن بلژیکی قرارداد جدیدی را با فدراسیون والیبال لهستان امضا خواهد کرد یا خیر. البته پس از این نتایج می‌توان حدس زد که این سرمربی کارش را در این تیم به پایان می‌رساند.

تیم ملی والیبال لهستان یکی از مدعیان این رقابت‌ها بود که در لیگ ملت‌های 2021 والیبال نایب قهرمان شد. کارشناسان معتقدند این تیم به قدری قوی است که همواره می‌تواند دو نیمکت از بازیکنان خوب جهان را با خود به هر رقابتی بیاورد.

انتهای پیام

انگشت اتهام لهستانی‌ها به "ویتال هینن" پس از شکست مقابل فرانسه / چشمان اشکبار بازیکنان + عکس 2
انگشت اتهام لهستانی‌ها به "ویتال هینن" پس از شکست مقابل فرانسه / چشمان اشکبار بازیکنان + عکس 3
انگشت اتهام لهستانی‌ها به "ویتال هینن" پس از شکست مقابل فرانسه / چشمان اشکبار بازیکنان + عکس 4