پنج‌شنبه 12 مهر 1403

انگیزه به سبک نساجی: ببرهای مازندران، آماده دربی شمال!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انگیزه به سبک نساجی: ببرهای مازندران، آماده دربی شمال!

باشگاه نساجی با متن جالبی به استقبال دیدار با ملوان انزلی رفت.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه نساجی مازندران با انتشار تصاویری از تمرین این تیم متن جالبی منتشر کرد و نوشت " آمادگی مضاعف ببرهای مازندران برای موفقیت در دربی شمال " و با این متن به بازیکنان تیم روحیه داد.

تیم فوتبال نساجی بعد از تساوی روحیه بخش و عملکرد خوب مقابل استقلال تهران در یک بازی نزدیک مقابل شمس آذر قزوین هم به تساوی رسید و با 3 امتیاز در انتهای جدول حضور دارد اما عملکرد آنها در دو مسابقه اخیر و تغییراتی که در تیم ایجاد شده باعث شده تا تیم های ملوان و نساجی در شرایطی حساس جدال جذابی را برگزار کنند.

شاگردان ساکت الهامی جلسه تمرینی امروز را زیر نظر کادرفنی برگزار کردند و بعد از گرم کردن بدن‌های خود کار با توپ را در دستور کار خود قرار دادند و آیتم‌هایی که برایشان در نظر گرفته شده بود را پشت سرگذاشتند.

دربی شمال ایران برای هوادران نساجی و ملوان اهمیت ویژه ای دارد و کادرفنی دو تیم جلسات تمرینی را با دقت زیادی پشت سر می‌گذارند.

فردا آخرین جلسه تمرینی پیش از مسابقه خواهد بود و ساکت الهامی آخرین برنامه‌های تاکتیکی پیش از دیدار با ملوان را مرور خواهد کرد، این مسابقه برای نساجی اهمیت ویژه ای خواهد داشت و آنها در صورت کسب پیروزی در این مسابقه با آرامش بیشتری به تعطیلات خواهند رفت.

انگیزه به سبک نساجی: ببرهای مازندران، آماده دربی شمال! 2
انگیزه به سبک نساجی: ببرهای مازندران، آماده دربی شمال! 3
انگیزه به سبک نساجی: ببرهای مازندران، آماده دربی شمال! 4
انگیزه به سبک نساجی: ببرهای مازندران، آماده دربی شمال! 5
انگیزه به سبک نساجی: ببرهای مازندران، آماده دربی شمال! 6