شنبه 29 اردیبهشت 1403

اهدای 10 سری جهیزیه به خانواده‌های بیماران کلیوی استان سمنان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اهدای 10 سری جهیزیه به خانواده‌های بیماران کلیوی استان سمنان

کاشفی در خصوص اهدای جهیزیه به نیازمندان گفت: 10 سری جهیزیه به خانواده‌های بیماران تحت پوشش انجمن بیماران کلیوی استان اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، در خصوص اهدای جهیزیه به نیازمندان، گفت: 10 سری جهیزیه به خانواده‌های بیماران تحت پوشش انجمن بیماران کلیوی استان اهدا شد.

کاشفی با بیان اینکه این اقدام با هدف ترویج فرهنگ ارزشمند ازدواج آسان و تلاش برای تشکیل خانواده های جوانان محروم انجام شد، افزود: لوازم خانگی اولیه و ضروری با همکاری انجمن بیماران کلیوی استان و قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان تامین و در سطح خانواده های نیازمند در شهرستان های شاهرود و دامغان توزیع شد.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه ارزش ریالی هر سری جهیزیه به مبلغ 230 میلیون ریال است، تصریح کرد: با هدف حمایت از تولیدات ملی و رونق صنعت داخلی، همه اقلام تهیه شده در این جهیزیه ها از تولیدات کارخانجات داخلی بوده است.

وی در خصوص وسایل موجود در هر سری از این جهیزیه ها، افزود: هر سری جهیزیه شامل 15 قلم کالای اساسی نظیر یخچال، ماشین لباسشویی، فرش، اجاق گاز و... برای شروع یک زندگی ساده بوده است.

کاشفی با اشاره به اینکه باید بیش از پیش‌قدم‌های موثری در راستای محرومیت‌زدایی در سطح استان برداشته شود، تاکید کرد: نباید زوجی داشته باشیم که منتظر جهیزیه باشند، بنابراین باید زمینه های ازدواج آسان برای جوانان را ایجاد کنیم.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان با بیان اینکه در حوزه جوانان و کمک به رفع مشکلات آنها بیش از پیش باید اقدام شود، اظهار داشت: نیاز است تا جوانان به عنوان موتور محرکه جامعه اسلامی زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی را فراهم کنند.

انتهای پیام /