پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

تمدن نوین اسلامی

تمدن نوین اسلامی

خبرگزاری تسنیم

خضریان گفت: ایران برای افزایش اقتدار خود و حرکت به سوی قله و تثبیت جایگاه خود باید از دو راهبرد توأمان ایجاد موازنه درونی خصوصا استحکام و ثبات اقتصادی و توانایی و قوام فرهنگی در کنار موازنه بیرونی به معنای راهبری و حمایت از محور مقاومت به پیش رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی راه حل مسائل کشور را «عقلانیت انقلابی» دانست و گفت: عقلانیت انقلابی راه حل مشکلات فرهنگی از جمله مسئله حجاب را فقط قضایی نمی‌بیند بلکه به بازاندیشی در شیوه‌های تربیتی هم نظر دارد اما سیاست رهاسازی اجتماعی به بهانه انجام کارهای زیربنایی را نیز بر خلاف عقلانیت می‌پندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خضریان گفت: راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور عقلانیت انقلابی است چون فرصت اعتماد مردم به نیرو‌های انقلاب را صرف کار‌های بنیادین می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول 46 سال گذشته با هدایت امامین انقلاب اسلامی و بهره‌گیری از سرمایه اجتماعی خود توانسته است از انواع تهدیدات پیچیده، متراکم، پرحجم و توطئه‌ها و بحران‌های امنیتی و دفاعی، به فضل الهی عبور کند و با تشکیل جبهه مقاومت، هیمنه پوشالی استکبار...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ گفت: سندملی معماری به شورای هنر ارجاع شده است و جشنواره معماری فجر طبق سند پیش‌بینی شده که از امسال به صورت دو سالانه برگزار می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

مشارکت همگانی و فعال مردم در نظام اسلامی، جوهره و ذات اصلی مردم‌سالاری دینی است؛ مشارکت و مسئولیت همگانی در مدیریت جامعه اسلامی، نماد مردم‌سالاری دینی است. در نظام مردم‌سالاری دینی، مردم صاحب کار و ولی نعمت هستند. مردم داعی و دعوت کننده به مشارکت هستند نه اینکه برای حضور در صحنه مشارکت دعوت شوند. بر اساس این نگاه مشارکت حداکثری همواره ملازم با رقابت واقعی است.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در چند دهه اخیر کشورهای غربی بیشترین جذب دانشجویان بین الملل را عهده‌دار بودند و ایران امروز جزء 15 کشور برتر جهانی در این راستا است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه آزاد ضمن تشریح بازآرایی ساختار علمی دانشگاه آزاد این امر را کمک به تحقق تمدن نوین اسلامی اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی احمدی، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان که پنجمین سخنران دیدار بود، گفت: متاسفانه سهم اموزش و پرورش از بودجه عمومی دولت در حدود سه دهه اخیر به کمتر از نصف کاهش یافته است. نسبت سهم آموزش به تولید ناخالص ملی از 6 درصدِ در ابتدای انقلاب به کمتر از 3 درصد در دهه اخیر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین شورای معاونین سازمان بسیج اساتید کشور در سال جدید با حضور مسئولان استانی سازمان بسیج اساتید بصورت وبیناری برگزار شد. محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در اولین نشست شورای معاونین بسیج اساتید در سال جدید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای حمله تروریستی اخیر به کنسولگری ایران در دمشق و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بسیج اساتید در نشست شورای معاونین سازمان بسیج اساتید کشور برنامه های این سازمان برای سال جاری را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دیدار ماه مبارک رمضان رهبر معظم انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی دانشگاه‌های مختلف در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. در این دیدار 6 تن از دانشجویان به نمایندگی از تشکل‌های دانشجویی به بیان سخنان و دیدگاه‌های خود پرداختند. حسین قنواتی، دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، پوریا عصار به نمایندگی از بسیج...

خبرگزاری تسنیم

در دیدار ماه مبارک رمضان رهبر معظم انقلاب با فعالان دانشجویی 6 تن از دانشجویان به نمایندگی از تشکل های دانشجویی به بیان سخنان و دیدگاههای خود پرداختند.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب گفت: رشد مدارس غیردولتی در دو دهه اخیر در کشور موجب طرح این سوال اساسی شده است که این افزایش تا کجا ادامه خواهد یافت و حدِ یقفِ این افسارگسیختگی تا به کجاست؟!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده یگان‌های ویژه پاسداران فراجا گفت: اسرائیل به انتهای حیات خود رسیده و پیروزی ملت فلسطین امری قطعی است و راه شهدا تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت.