دوشنبه 16 مهر 1403

اهمیت آموزش برای ورود به حوزه رمزارزها

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اهمیت آموزش برای ورود به حوزه رمزارزها

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با وجود اشاعه رمزارزها در جهان و کشورمان اما تاکنون در ایران مرکز منسجم و آکادمیکی در این باره وجود ندارد. اخیرا اولین مرکز آموزشی آکادمیک با عنوان مدیریت فرافناوری توسط شرکت مدیریت دانش فنی بین الملل پایه گذاری شده است که هم اکنون برای تمامی متقاضیان آماده بهره برداری است. آشنایی کامل با بازارهای اقتصاد بلاکچینی، معامله‌گری‌های مرتبط، شناخت کامل...

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اولین مرکز آموزش آکادمیک در حوزه MBA مدیریت فرافناوری توسط شرکت مدیریت دانش فنی بین الملل پایه گذاری گردید که هم اکنون برای تمامی متقاضیان آماده ی بهره برداری است.

بر اساس این گزارش، خواص این دوره عبارت است از:

آشنایی کامل با بازارهای اقتصاد بلاکچینی، معامله گری های مرتبط، شناخت کامل رمزارزها و نحوه ی تولید ثروت با آن، مدیریت ریسک و سرمایه در این بازارها، آشنایی با مبانی متاورس و استفاده از این بستر جهت معرفی هر چه بیشتر خدمات، صنایع و تولیدات خاص با قابلیت صادرات به جهانیان با کمترین حساسیت های فیزیکی و در دنیای فرا مرز و فارق از ملیت گرایی ها و حاکمیت های مطلق انحصار طلب و در نهایت آموزش دوره های کوتاه مدت بهره گیری از ساختار NFT بعنوان اولین بستر جهانی ثبت مالکیت معنوی آثار فاخر هنری و صنایع دستی و هر آنچه می تواند با دیدگان و اذهان عمومی ارتباط هنری ایجاد نماید. در تمامی این انتقال مفاهیم هدف شرکت سه مسئله ی بسیار مهم در کنار دیگر اهداف می باشد: اول، ایجاد روشنگری عمومی در اذهان جامعه در خصوص این علوم مدرن که خود راهی موثر در جلوگیری از برخی وقوع جرم ها بر اساس جهل به علم است.

دوم، آماده نمودن بستر تولید ثروت از طریق آشنایی با فرافناوری ها که هم مشاغل جدید را پایه گذاری می نماید، هم به ایجاد شغل پایدار و مدرن برای عموم متقاضیان بالاخص نسل Z کمک شایانی می نماید.

سوم، ایجاد تعاملات جهانی بر پایه علم سالاری است که می تواند راهگشای دیپلماسی اقتصادی و فرهنگی با ملل دیگر را پدیدار سازد. شرکت مدیریت دانش فنی بین الملل، با استفاده از اساتید مجرب و پرسنل کارآزموده و متخصص، در راستای این امر توسعه در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، می تواند بازوی فعالی در این راستا باشد. در حال حاضر که استارت حذف ارزهایی مانند دلار و یورو در جهان و بالاخص خاورمیانه استارت خورده است، قطعاً آشنایی با ارزهای رمز نگاری شده و خواص بی نظیر آنها، در مبادلات جهانی و سود آوری بسیار بالاتر از پول فیات برای عموم جامعه می تواند راهگشای ایجاد زیرساخت های درآمدهای فردی در جامعه نیز باشد. به طور مثال یک فرد می تواند با آموزش دقیق و اجرایی، علاوه بر اینکه در حرفه ی خود از خواص بسیار عالی رمزارزها در معاملات جهانی بهره مند می شود، از سود هر روزه ی سرمایه خود در زمانهای رسوب سرمایه نیز بهره مند گردد. هنرمندان ایرانی که خالق آثار فاخر هنری می باشند با بهره مندی از NFT علاوه بر اعتلای هنر ایرانی در جهان و به نمایش درآوردن آن آثار در موزه جهانی فرافناوری به بالاترین قیمت ممکن و بدون واسطه و با کمترین هزینه، آثار خود را بفروش می رسانند.