شنبه 31 شهریور 1403

اهمیت ویژه فینال یورو برای کاپیتان انگلیس / آمار عجیب هری کین: تو به اسپانیا گل نمی‌زنی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اهمیت ویژه فینال یورو برای کاپیتان انگلیس / آمار عجیب هری کین: تو به اسپانیا گل نمی‌زنی!

هری کین به عنوان مهاجم اول انگلیس فردا در حالی مقابل اسپانیا می‌ایستد که مقابل لاروخا آمار وحشتناکی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، هری کین به عنوان آقای گل تاریخ تیم ملی انگلیس هر زمان که سه‌شیرها به میدان می‌روند امید اول گلزنی آنها است. هری با اینکه در این دوره از یورو آنقدر که انتظار می‌رفت گل نزده ولی تا این لحظه یکی از بهترین گلزنها است و با سه گل زده به همراه پنج نفر دیگر در صدر جدول گلزنان ایستاده است.

هری کین تا کنون برای انگلیس 97 بازی انجام داده و 66 گل به ثمر رسانده است ولی از این گلها هیچکدام مقابل اسپانیا به ثمر نرسیده است. حریفی که انگلیس فردا شب در ورزشگاه المپیک برلین به مصافش می‌رود تا شانس خود را برای قهرمانی بیازماید. امید بسیاری از انگلیسی‌ها به کین است تا با درخشش او برای اولین بار در تاریخ‌شان فاتح یورو شوند اما آمار نشان می‌دهد هری مقابل اسپانیایی‌ها چندان شانس گلزنی ندارد.

آخرین باری که هری کین با پیراهن انگلیس مقابل اسپانیا ایستاد به اکتبر 2018 برمی گردد. سه‌شیرها آن بازی را 3-2 بردند ولی هری کین موفق به گلزنی نشد. هری دو پاس گل به رشفورد و رحیم استرلینگ زد ولی خودش نتوانست به گل برسد.

هری دو بازی دیگر هم مقابل اسپانیا انجام داده که در آنها موفق به گلزنی نشده و شاهد باخت انگلیس بوده است. سه‌شیرها با حضور هری کین در سپتامبر 2018 مقابل لاروخا 2-1 شکست خوردند و در نوامبر 2016 بازی را 2-0 واگذار کردند.

هری کین با اینکه با پیراهن تیم ملی کشورش مقابل 30 حریف مختلف گلزنی کرده ولی تا حالا موفق به باز کردن دروازه اسپانیان نشدهاست. آیا او فردا در مهمترین بازی انگلیس مقابل اسپانیا موفق می‌شود این طلسم را شکسته و آمار گلزنی‌اش در کل رقابتهای باشگاهی و ملی را به 392 گل برساند؟

اهمیت ویژه فینال یورو برای کاپیتان انگلیس / آمار عجیب هری کین: تو به اسپانیا گل نمی‌زنی! 2