شنبه 14 مهر 1403

اوج تنش در برلین پیش از دیدار ترکیه - هلند / پلیس راه پیمایی هواداران ترکیه را متوقف کرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اوج تنش در برلین پیش از دیدار ترکیه - هلند / پلیس راه پیمایی هواداران ترکیه را متوقف کرد!

پلیس آلمان راه‌پیمایی هواداران ترکیه به سمت المپیااشتادیون را در آستانه بازی با هلند متوقف کرده و چند هوادار را دستگیر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ماجراهای خوشحالی بعد از گل مریح دمیرال در بازی قبلی تیم ملی ترکیه بر دیدار امشب این تیم مقابل هلند سایه انداخت و به نظر می‌رسد تنش در شهر برلین به اوج رسیده است.

رسانه‌های آلمانی گزارش دادند در حالیکه هزاران نفر از هواداران ترکیه ساعتی پیش در حال راه‌پیمایی و شعارخوانی بودند و به سمت المپیا اشتادیون، محل برگزاری بازی ترکیه و هلند، حرکت می‌کردند پلیس آلمان راه‌پیمایی آنها را متوقف کرده و هواداران را متفرق کرد.

روزنامه بیلد می‌گوید برخی از هواداران ترکیه از دستور پلیس برای متفرق شدن خودداری کردند که باعث شد درگیری‌های کوچکی بین پلیس و آنها رخ بدهد و نیروهای پلیس برلین در حاشیه این راه‌پیمایی چند هوادار را دستگیر کردند.

پلیس برلین درباره این ماجرا اطلاعیه‌ای منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است:" در جریان راه‌پیمایی هواداران ترکیه در شهر برلین، نماد گرگ خاکستری از طرف آنها نشان داده شد و پلیس طبق دستور وزارت کشور این راه‌پیمایی را متوقف کرد. ما از هواداران خواستیم که به از راه‌پیمایی خودداری کرده و به صورت آرام به سمت ورزشگاه یا فن‌زون‌ها حرکت کنند. راه‌پیمایی هواداران فوتبال برای رفتن به سمت استادیوم نباید محملی برای علامت‌ها و شعارهای سیاسی باشد".

اوج تنش در برلین پیش از دیدار ترکیه - هلند / پلیس راه پیمایی هواداران ترکیه را متوقف کرد! 2
اوج تنش در برلین پیش از دیدار ترکیه - هلند / پلیس راه پیمایی هواداران ترکیه را متوقف کرد! 3