شنبه 6 مرداد 1403

وزارت کشور

وزارت کشور

وب‌گاه الف

رئیس جمهوری منتخب مردم محرومیت‌زدایی و فقرزدایی از جامعه را از جمله اولویت‌های دولت جدید عنوان کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: بسیاری بیرون آمدنم از زندان را با رای دادنم مرتبط دانسته و نیش و کنایه زده بودند ومن هم حسب روال همیشگی پاسخی ندادم. تا روز جمعه 23 تیرکه نخستین جلسه کلاسم بعد از زندان در"کافه تاریخ" برگزارشد. متوجه شدم که موضوع برای برخی ازدوستان شرکت کننده درکلاس هم مبهم است؛ لذا تصمیم گرفتم که توضیح دهم.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت کشور تایلند اعلام کرد از 15 جولای 2024 (25 تیرماه 1403) به افراد 93 کشور، «بدون ویزا» اجازه ورود می‌دهد. این فهرست قبلا شامل 57 کشور بود، که اکنون تعداد آنها افزایش یافته است. شهروندان این کشورها همچنین اجازه اقامت بدون ویزا تا 60 روز را در این کشور دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هیات انتخاب بخش مسابقه فیلمنامه 135 ثانیه ای از بین فیلمنامه های متقاضی حضور در این بخش تعداد 37 فیلمنامه را برای حضور در مرحله نهایی معرفی کرد.

خبرگزاری مهر

رییس جهاددانشگاهی گفت: در انتخابات اخیر برخوردی که با نظرسنجی‌ها صورت گرفت، برخورد مناسبی نبود. اگر بر اساس این آمارها برنامه‌ریزی صورت می‌گرفت، شاید نتایج نهایی انتخابات شکل دیگر بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور خرید ملک از سوی اتباع به نام دیگران را غیرقانونی اعلام کرد وزیر کشور خرید ملک از سوی اتباع به نام دیگران را غیرقانونی اعلام کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ وزیر کشور گفت: خرید خانه توسط اتباع خارجی طبق ضوابطی است که فعلا ما چنین ضابطه‌ای نداریم لذا خرید ملک به نام تبعه خارجی الان موضوعیتی ندارد. ممکن است کسانی به نام دیگران این کار را کرده باشند که قانونی نیست طبیعتا اگر سیستم‌ها...

وب‌گاه خبر آنلاین

آمارهای وزارت کشور حکایت از آن دارد که بیشترین آراء باطله در پایتخت به صندوق ها انداخته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین دهقان، درباره احتمال حضور در کابینه دولت چهاردهم اظهار داشت: این سوال را از کسانی که این موضوعات را مطرح کرده‌اند بپرسید. اخبار تایید نشده حکایت از این داشت که حسین دهقان رییس بنیاد مستضعفان برای وزارت کشور در دولت مسعود پزشکیان پیشنهاد می شود. اما رییس بنیاد مستضعفان گفت: در بنیاد مستضعفان دغدغه‌هایی دارم و کارهای برجای مانده‌ای در بنیاد وجود دارد که باید برای آن تصمیم‌گیری شود...

وب‌گاه الف

در روزهایی که برخی به دنبال خاتمی سازی از پزشکیان بوده و برخی دیگر تمایل دارند از او بنی‌صدری دیگر ساخته و کشور را دچار انسداد سیاسی کنند، رئیس‌جمهور باید هوشمندانه و با ظرافت عمل کند.

خبرگزاری مهر

مصوبه شورای اقتصاد درخصوص صدور مجوز اصلاح مصوبه موضوع استفاده از فاینانس حداکثر به مبلغ 3.3 میلیارد یوان، برای اجرای پروژه احداث فاز اول خط 2 قطار شهری تبریز ابلاغ شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در روزهایی که برخی به دنبال خاتمی سازی از پزشکیان بوده و برخی دیگر تمایل دارند از او بنی‌صدری دیگر ساخته و کشور را دچار انسداد سیاسی کنند، رئیس‌جمهور باید هوشمندانه و با ظرافت عمل کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در آستانه سالروز تأسیس شورای نگهبان در یادداشتی نوشت: «در روز‌هایی که مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود و مسئولان در تکاپو برای تشکیل مجلس جدید شورای اسلامی و مجلس جدید خبرگان رهبری بودند، اتفاقی تلخ و دردناک نظام جمهوری اسلامی ایران را وارد مرحله دیگری کرد. آیت‌الله...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای نگهبان در یادداشتی نوشت: تدبیری که نویسندگان قانون اساسی 45 سال پیش اندیشیده بودند، موجب شد تا ثبات، استحکام و اقتدار نظام بیش از پیش به چشم جهانیان بیاید و مورد اعتراف بسیاری از آن‌ها نیز قرار گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخیرا ویدیویی منتشر شده از فردی که به دوربین زل زده و پروسه ای که برای رسیدن به پست معاونت شهرسازی منطقه یک پشت سر گذاشته را تعریف کرده است. روزنامه هم‌مهین: اخیرا ویدیویی منتشر شده از فردی که به دوربین زل زده و پروسه ای که برای رسیدن به پست معاونت شهرسازی منطقه یک پشت سر گذاشته را تعریف کرده است. علیرضا زاکانی که در تمام دوران نمایندگی مجلس و مناظرات ریاست‌جمهوری از مبارزه با فساد...

وب‌گاه فرارو

«در برخی موارد هم خود فرد احساس می‌کند که در این کار موفق نیست یا در حیطه دیگری جذابیت‌های مالی بیشتری برایش وجود دارد. شاید نزدیک به 2000 نفر دندانپزشک در کشور ما جذب کار‌های اداری و سایر کار‌ها شده‌اند، یا مسئله ناتوانی در انجام درمان یا نخواستن این کار برایشان مطرح است.»