پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری تسنیم

رییس جمهور گفت: بنده هرگز به دنبال پست و قدرت نبودم و نیستم؛ در این جایگاه نیز نه به عنوان فردی که کسی شده باشد، بلکه به عنوان کسی ایستاده‌ام که تلاش می‌کند، گرهی از کار مردم باز کند.

وب‌گاه الف

فرمانده انتظامی شهرستان درمیان خراسان جنوبی گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر درگیری با مولوی "عبدالاحد پارسا" و همراهان وی، بلافاصله تیم ویژه پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان در این شهرستان تشکیل شد.

خبرگزاری دانشجو

رئیس جمهور در آیین تجلیل از پزشکان و داروسازان تاکید کرد: افراد دورافتاده، فقرا، زنان سرپرست خانوار و کسانی که پشتیبانی ندارند، بیش از دیگران در معرض خطرند، وظیفه ما این است که ابتدا به آن‌هایی که دیده نمی‌شوند و در معرض خطرند رسیدگی کنیم و نگذاریم سلامتشان به خطر بیفتد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای نسبت به عملیات ضداسرائیلی در گذرگاه «الکرامه» در مرز اردن و کرانه باختری واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای نسبت به عملیات ضداسرائیلی در گذرگاه «الکرامه» در مرز اردن و کرانه باختری واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی شهرستان درمیان خراسان جنوبی گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر درگیری با مولوی "عبدالاحد پارسا" و همراهان وی، بلافاصله تیم ویژه پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان در این شهرستان تشکیل شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شمار قربانیان جنگ غزه به 40 هزار و 972 شهید و 94 هزار و 761 زخمی رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شمار قربانیان جنگ غزه به 40 هزار و 972 شهید و 94 هزار و 761 زخمی رسیده است.

وب‌گاه فرارو

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: «موردی از بیماری تب دنگی، بیماری و یا صید پشه عامل این بیماری در مناطق زیر پوشش این دانشگاه تا این لحظه گزارش نشد.»

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی تهران از تداوم خدمت‌رسانی کادر درمان جهادی اعزام شده از سوی این دانشگاه تا شهادت امام حسن عسکری (ع) در شهر سامرا خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فتمن اسکوپ خواننده رپ آمریکایی پس از اینکه در اواسط اجرا در جریان یک کنسرت رایگان در کانکتیکات از حال رفت، درگذشت.

خبرگزاری مهر

کرج - سخنگوی آتش نشانی کرج اعلام کرد: تصادف بین یک دستگاه خودرو پژو 405 با تریلر در آزاد راه کرج - قزوین سبب فوت سه نفر و مصدومیت 2 نفر دیگر شد.

خبرگزاری مهر

گناباد - رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: نوزاد دختر گنابادی با حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 در منزل متولد شد.

وب‌گاه تابناک

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون در جاده سبزوار - نیشابور 55 مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده پلیس‌راه خراسان رضوی اعلام کرد: خستگی و خواب‌آلودگی راننده افغانستانی و بی‌توجهی به جلو، علت برخورد این خودرو جمعی با کامیون در شرق سبزوار بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون در جاده سبزوار - نیشابور 55 مصدوم برجای گذاشت.