پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار و آتش سوزی در یک ساختمان 2 طبقه مسکونی در خیابان مختاری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با اعلام سید جلال ملکی درباره انفجار یک ساختمان مسکونی در خیابان وحدت اسلامی تهران، وی افزود: ساعت 4:45 دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی به آدرس خیابان وحدت اسلامی خیابان مختاری شرقی به سامانه 125 اعلام شد. با اعلام سید جلال ملکی درباره انفجار یک ساختمان مسکونی در خیابان وحدت اسلامی تهران، وی افزود: ساعت 4:45 دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه انفجار در یک ساختمان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آتش نشانان مشاهده کردند در پشت بام یک ساختمان سه طبقه، سه انباری به وسعت حدود 10 متر وجود داشت که یکی از آنها دچار انفجار شده بود و باعث شده بود تمام انباری‌ها و وسایل داخل آنها شعله ور شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت 4:45 دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی به آدرس خیابان وحدت اسلامی خیابان مختاری شرقی به سامانه 125 اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار و آتش سوزی در یک ساختمان 2 طبقه مسکونی در خیابان مختاری خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

افرادی که درباره خودکشی فکر می‌کنند، اغلب نشانه‌ها و سرنخ‌هایی از خود بروز می‌دهند که نشانگر احتمال برنامه‌ریزی برای آسیب به خود است.

وب‌گاه فرارو

«پدیده‌ی بازار و غلبه‌ی پول بر مناسبات علمی و اخلاق حرفه‌ای باعث شده با پدیده‌ای به نام تقسیم‌بندی رشته‌های لوکس و غیرلوکس مواجه باشیم. رشته‌هایی که زحمت کمتری دارند و شیفت‌های ساده‌تری دارند و گاهی اوقات شیفت شب و درگیری با اورژانس برای آن‌ها خیلی مطرح نیست، رشته‌های لوکس نامیده می‌شوند.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

با اعلام رئیس مرکز اورژانس استان تهران، درپی وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی در جنوب تهران مصدومیت 8 تن اتفاق افتاد. با اعلام رئیس مرکز اورژانس استان تهران، درپی وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی در جنوب تهران مصدومیت 8 تن اتفاق افتاد. به گزارش عرشه آنلاین؛ محمد اسماعیل توکلی در این‌باره گفت: در ساعت 14:52 امروز یک مورد حادثه وقوع حریق در بخشی از یک ساختمان مسکونی به مرکز ارتباطات اورژانس...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از مصدومیت 8 تن درپی وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی در جنوب تهران خبرداد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اورژانس استان تهران از مصدومیت 8 تن درپی وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی در جنوب تهران خبرداد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اورژانس استان تهران از مصدومیت 8 تن درپی وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی در جنوب تهران خبرداد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اورژانس تهران اعلام کرد: حوالی ساعت 14:52 دقیقه گزارشی مبنی بر حریق بخشی از یک ساختمان مسکونی به مرکز ارتباطات اورژانس 115 استان تهران اعلام شد. این حادثه بر اثر وقوع حریق و دود در محل نگهداری پمپ آب ساختمان ایجاد شده بود. با اعلام این گزارش بلافاصله 4 دستگاه آمبولانس، دو دستگاه موتورلانس و یک دستگاه خودروی فرماندهی عملیات به محل حادثه در اتوبان...

وب‌گاه فرارو

حوالی ساعت 14:52 دقیقه گزارشی مبنی بر حریق بخشی از یک ساختمان مسکونی به مرکز ارتباطات اورژانس 115 استان تهران اعلام شد. این حادثه بر اثر وقوع حریق و دود در محل نگهداری پمپ آب ساختمان ایجاد شده بود.