جمعه 30 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تنکابن از جان باختن خلبان جوان 30 ساله بر اثر سقوط از پاراگلایدر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تنکابن از جان باختن خلبان جوان 30 ساله بر اثر سقوط از پاراگلایدر خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از لحظه پراسترس احیای نوزاد 6 ماهه به دلیل ایست قلبی توسط اورژانس منتشر شد که نوزاد از مرگ حتمی نجات پیدا کرد فیلمی از لحظه پراسترس احیای نوزاد 6 ماهه به دلیل ایست قلبی توسط اورژانس منتشر شد که نوزاد از مرگ حتمی نجات پیدا کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: روز گذشته 10 شهریور 1403 مادری سراسیمه با کودک بیهوش خود به ساختمان ستاد اورژانس...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اظهار کرد: واژگونی یک دستگاه خودرو پراید که صبح دوشنبه در جاده نیشابور به سبزوار رخ داد پنج مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اظهار کرد: واژگونی یک دستگاه خودرو پراید که صبح دوشنبه در جاده نیشابور به سبزوار رخ داد پنج مصدوم برجای گذاشت.

خبرگزاری مهر

مقامات روز دوشنبه گفتند که در پی وزش شدید باد در جنوب شرقی استرالیا یک نفر جان خود را از دست داده و ده ها هزار استرالیایی بدون برق مانده اند.

وب‌گاه فرارو

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: روز گذشته 10 شهریور 1403 مادری سراسیمه با کودک بیهوش خود به ساختمان ستاد اورژانس مراجعه کرد و به همت پرسنل اورژانس کودک از مرگ حتمی نجات یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

خلبان جوان 30 ساله تنکابنی بنا به گفته رییس جمعیت هلال احمر این شهرستان بر اثر سقوط از پاراگلایدر جان باخت.

وب‌گاه الف

رییس سازمان اورژانس کشور گفت: 500 دستگاه آمبولانس برای نوسازی ناوگان اورژانس کشور آماده توزیع شده است که در سه ماه آینده کار تحویل آنها نهایی خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل سازمان جهانی بهداشت، با انتشار تصاویری از کودکان غزه اعلام کرد که بهترین واکسن برای کودکان صلح است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سقوط مرد جوان به چاهک آسانسور در یک ساختمان نیمه‌کاره موجب مرگ وی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سقوط مرد جوان به چاهک آسانسور در یک ساختمان نیمه‌کاره موجب مرگ وی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصانیوز: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 3.7 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین عصر امروز یکشنبه 11 شهریور 1403، منطقه دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند که به گفته مدیرکل مدیریت بحران این زمین لرزه هیچ گونه خسارت جانی و یا مالی نداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 3.7 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین عصر امروز یکشنبه 11 شهریور 1403، منطقه دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند که به گفته مدیرکل مدیریت بحران این زمین لرزه هیچ گونه خسارت جانی و یا مالی نداشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این هفت داستان که بین سال‌های 94 تا 97 فقط در منطقه پاکدشت ورامین اتفاق افتاده، حدود 30 آزار جنسی دیگر هم وجود داشته که به دلیل خلأهای قانونی و مسائل فرهنگی، اصلا قابل پیگیری نبوده است. هر‌چند این تعداد ذکر‌شده در گزارش هم به نتیجه خاصی نرسیده است؛ نسترن فرخه در روزنامه شرق نوشت: داستان همه آنها شبیه به یکدیگر است؛ کودکانی که به اشکال مختلف مورد آزار یا تعرض جنسی قرار گرفتند ولی هیچ‌وقت...

خبرگزاری مهر

آتش‌سوزی در یک کارگاه مونتاژ لوستر در جنوب تهران منجر به مصدومیت 2 کارگر شد.