جمعه 30 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با بیان اینکه حدود 4 هزار و 414 ویزیت متخصصان طب ایرانی در ایام اربعین انجام شده است، گفت: بیشترین علت مراجعه پس از علائم اسکلتی و عضلانی، بیماری‌های تنفسی، گوارشی و دریافت خدمات ماساژ بوده است.

وب‌گاه تابناک

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بر اثر واژگونی پراید در محور هفتکل - اهواز یک نفر جان باخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد سهمگین یک دستگاه سواری پژو 206 با تیر چراغ برق در محدوده اشرفی اصفهانی به جنوب قبل از آبشناسان خبر داد.

خبرگزاری مهر

سمنان - مدیرعامل هلال احمر استان سمنان از بروز تصادف بین دو خودروی سواری در محور سمنان فیروزکوه خبر داد و گفت: این حادثه شش مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سختی کار، اضافه کار اجباری با ساعتی 20 هزار تومان، عدم اجرای صحیح قانون تعرفه‌گذرای، پرداخت ناچیزِ‌کارانه و معوقاتِ مزدی و... از مهم‌ترین دلایل اعتراضات پرستاران است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک بالگرد با 22 سرنشین که اغلب آنها گردشگر هستند، در خاور دور روسیه مفقود شد و ارتباطش را از دست داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک بالگرد با 22 سرنشین که اغلب آنها گردشگر هستند، در شبه جزیره کامچاتکا در خاور دور روسیه مفقود شده است.

وب‌گاه فرارو

حوالی ساعت 2 بامداد امروز یک دستگاه سواری پژو 206 درحال حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آیت‌الله اشرفی اصفهانی بود که در محدوده بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با یکدستگاه تیر برق برخورد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخورد سواری پژو 206 با تیر برق در بزرگراه اشرفی اصفهانی موجب مصدومیت راننده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از تصادف محور علی آباد به گرگان خبر داد و گفت: این تصادف 11 مصدوم برجا گذاشت.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهمانی که در رابطه با پرونده قتل پسر جوان در کمپ ترک اعتیاد دستگیر شده بودند، به ارتکاب جنایتی هولناک اعتراف کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

رییس سازمان اورژانس استان تهران، به تشریح مأموریت‌های اورژانس در هفته گذشته پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به ثبت 2697 مزاحمت تلفنی برای این سازمان طی هفته گذشته گفت: این میزان مزاحمت تلفنی معادل 4.5 درصد کل تماس‌ها بوده است.

وب‌گاه فرارو

در پی برخورد اتوبوس زائران پاکستانی با تریلی در کیلومتر 50 محور فهرج زاهدان، در شرق استان کرمان 50 نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند. اتوبوس حادثه‌دیده حامل زائران پاکستانی اربعین حسینی بود که در مسیر بازگشت قرار داشتند.