سه‌شنبه 24 مهر 1403

اولویت دورکاری با کارکنان دارای بیماری‌های آسیب پذیر و بانوان دارای فرزند خردسال است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اولویت دورکاری با کارکنان دارای بیماری‌های آسیب پذیر و بانوان دارای فرزند خردسال است

مشهد - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: در چهل و سومین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در این استان، اولویت دورکاری تا یک سوم کارکنان با افراد دارای بیماری‌های آسیب پذیر و بانوان دارای فرزند خردسال تعیین شد.

به گزارش روز چهارشنبه استانداری خراسان رضوی، کوکب موسوی افزود: در این جلسه گزارش عملکرد ادارات استان و دفاتر پیشخوان در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بخشنامه‌ها و مصوبات مربوطه ارائه شد.

وی ادامه داد: تمامی ادارات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بر مبنای بخشنامه شماره 10934 مورخ 19 فروردین دکتر انصاری معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور مجاز هستند زمینه دورکاری تا یک سوم کارکنان خود را به گونه‌ای فراهم نمایند که کارکنان دارای بیماری‌های آسیب پذیر و بانوان دارای فرزند خردسال در اولویت قرار گیرند. موسوی گفت: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، شیوع ویروس کرونا و عواقب آن هنوز ادامه دارد و جامعه نیز با این موضوع درگیر خواهد بود، بنابراین لازم است با دیدگاه بلندمدت و تغییر در فرهنگ زندگی، آسیب‌های آن را کاهش دهیم، از سوی دیگر دستگاه‌های اجرایی موظف هستند وظایف و مأموریت‌های خود را انجام دهند و خدمت رسانی به مردم به ویژه در زمینه "خدمات ضروری" مختل نگردد.

*س_برچسب‌ها_س*