شنبه 1 اردیبهشت 1403

اولین خرید بزرگ تاتنهام قطعی شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اولین خرید بزرگ تاتنهام قطعی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، عملکرد درخشان کریستین رومرو در سال های اخیر در ترکیب آتالانتا و البته تیم ملی آرژانتین باعث ابراز تمایل تیم های بزرگی از جمله بارسلونا به خرید او شده بود، اما این مدافع جوان با تاتنهام به توافق نهایی دست یافته است. کریستین رومرو برای هفته ها هدف اول تابستانی تاتنهام بود و مدتی است مذاکرات بین دو باشگاه ادامه دارد. البته آتالانتا پیشنهاد اولیه اسپرز برای جذب این مدافع را رد کرد، اما تاتنهام پیشنهادی معادل رقم 50 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد این بازیکن را ارائه داد که به نظر مورد پسند سران باشگاه ایتالیایی قرار گرفته است.

به نظر می رسد آتالانتا به دنبال خرید مریح دمیرال، مدافع ترکیه ای یوونتوس به عنوان جایگزین رومرو است. فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی مدعی شد رومرو حالا به دنبال سفر به لندن برای تکمیل مراحل رسمی این انتقال است. فابیو پاراتیچی، مدیر وزشی جدید اسپرز در این مدت بسیار فعال ظاهر شده و حالا مقدمات جذب این مدافع ارزشمند را نیز فراهم کرده است.

تاتنهام هفته گذشته توبی آلدرویرلد، مدافع 32 ساله را خود به تیم الدحیل و اریک لاملا، هافبک تهاجمی و 29 ساله اش را به سویا فروخت. حالا به نظر می رسد مهم ترین ماموریت فابیو پاراتیچی را باید مذاکره با هری کین و راضی کردن این ستاره انگلیسی به ماندن در تاتنهام و رد پیشنهاد هنگفت منچسترسیتی قلمداد کرد.