جمعه 30 شهریور 1403

اولین نشست خبری سرمربی ایتالیایی / وعده بزرگ پیولی به النصر: جام‌های بزرگ مال ماست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اولین نشست خبری سرمربی ایتالیایی / وعده بزرگ پیولی به النصر: جام‌های بزرگ مال ماست

استفانو پیولی امروز در اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی النصر شرکت کرد و به هواداران قول موفقیت‌های بزرگ داد.

به گزارش "ورزش سه"، النصر که بعد از تساوی 1-1 مقابل الشرطه عراق در روز اول لیگ نخبگان آسیا سرمربی پرتغالی خود لوئیس کاسترو را اخراج کرده بود دیروز رسما از استخدام استفانو پیولی، سرمربی سابق میلان خبر داد.

پیولی امروز در کنار مدیر ورزشی مشهور النصر، فرناندو هیرو، وارد سالن نشست خبری این باشگاه شد تا برای اولین بار در کسوت سرمربی با هواداران صحبت کند. سرمربی ایتالیایی در اولین صحبتهایش از هواداران خواست گذشته را فراموش کنند و گفت: "من همه مسابقات النصر در این فصل را تماشا کرده‌ام و به عنوان یک کارشناس فوتبال به شما می‌گویم این تیم توان و قابلیت این را دارد که خوب نتیجه بگیرد و به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کند. پس بیایید گذشته را فراموش کرده و روی آینده تمرکز کنیم".

سرمربی جدید النصر در ادامه گفت: "ما به جای تمرکز روی حریفان تنها روی تیم خودمان و قابلیت‌هایش تمرکز خواهیم کرد، روی کل تیم. من بی‌صبرانه منتظر شروع این تجربه جدید هستم. من بیست و پنج سال در ایتالیا مربی‌گری کرده‌ام و حالا می‌خواهم شروعی جدید داشته باشم. از باشگاه النصر به خاطر این فرصت متمشکرم. با وجود پیشنهادهای زیادی که داشتم النصر را انتخاب کردم چون این تیم شرایطی جذاب داشت و من می‌دانستم که با النصر می‌توانیم به موفقیت برسیم".

فرناندو هیرو، مدیر ورزشی النصر، در این نشست خبری گفت باشگاه معتقد است پیولی در حال حاضر بهترین گزینه برای هدایت این تیم است. او همچنین از اخراج لوئیس کاسترو حمایت کرده و گفت تصمیمی که باشگاه گرفته در زمان درستی اتخاذ شده است.

مدیر ورزشی باشگاه گفت: "ما از این به بعد باید هر سه روز یکبار بازی کنیم. در دنیای فوتبال حرفه‌ای این تصمیم‌ها طبیعی است. از مدتی قبل تصمیم به تغییر کادر فنی گرفته شده بود و ما منتظر ماندیم تا این کار در زمان مناسب انجام شود. ما در النصر یک تیم واحد هستیم ولی تصمیمهای فنی با من است. از امضای قرارداد با پیولی خوشحالم و همه مدیران باشگاه از این تصمیم حمایت کردند. ما 10 مربی را بررسی کردیم و من سه نفر از آنها را انتخاب کردم. در مرحله آخر تصمیم گرفتیم پیولی را به خدمت بگیریم و من از این تصمیم خیلی خوشحالم. اگر مربی پرتغالی استخدام می‌کردیم هواداران فکر می‌کردند به خاطر حضور رونالدو است. اگر اسپانیایی استخدام می‌کردیم می‌گفتند به خاطر حضور من است. حالا هم می‌گویند چون مدیر عامل ما گیدو وینگا ایتالیایی است پیولی را آورده‌ایم. به این حرفها توجه نکنید. اینها واقعیت ندارد".

اولین نشست خبری سرمربی ایتالیایی / وعده بزرگ پیولی به النصر: جام‌های بزرگ مال ماست 2
اولین نشست خبری سرمربی ایتالیایی / وعده بزرگ پیولی به النصر: جام‌های بزرگ مال ماست 3