پنج‌شنبه 12 مهر 1403

اولین چالش اوسیمن در ترکیه: مصدومیت بلندمدت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اولین چالش اوسیمن در ترکیه: مصدومیت بلندمدت!

ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای که به صورت قرضی از ناپولی به گالاتاسرای پیوسته است، به دلیل کشیدگی عضله ران پای چپ خود حدود شش هفته از میادین دور خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، اوسیمن در سپتامبر پس از اینکه نتوانست باشگاهی پیدا کند که هم قیمت درخواستی او و هم دستمزدش را بپردازد، به تیم ترکیه‌ای گالاتاسرای پیوست. اوسیمن با تیم‌های لیگ عربستان و چلسی نیز مذاکره کرد اما به نتیجه‌ای نرسید.

اوسیمن در آخر هفته گذشته اولین گل‌های خود را برای گالاتاسرای به ثمر رساند و در تساوی 3-3 مقابل کاسیم‌پاشا دو گل زد. اما او در نیمه اول به دلیل مشکل عضلانی از زمین خارج شد و حالا به نظر می‌رسد که این مشکل جدی‌تر از آنچه قبلاً تصور می‌شد، باشد.

بر اساس آخرین گزارش‌ها، اوسیمن دچار کشیدگی عضله ران پای چپ شده و انتظار می‌رود که بین چهار تا شش هفته از میادین دور باشد. این خبر برای هواداران ناپولی چندان جدید نیست، زیرا دوران حضور او در استادیوم دیه‌گو آرماندو مارادونا نیز با مصدومیت‌های متعدد همراه بود. این مصدومیت‌ها شامل دررفتگی شانه، آسیب جدی به صورت - که به همین دلیل ماسک معروف خود را می‌پوشد - و مشکلات مکرر عضلانی بود.

اولین چالش اوسیمن در ترکیه: مصدومیت بلندمدت! 2