جمعه 4 آبان 1403

اولین گام بارسا برای مربی بعدی: مذاکره آغاز شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اولین گام بارسا برای مربی بعدی: مذاکره آغاز شد

بر اساس گزارش‌ها در اسپانیا، دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، در حال مذاکره با روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون است.

به گزارش "ورزش سه"، تاکتیک‌دان ایتالیایی لیگ برتر انگلیس به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای جایگزینی ژاوی هرناندز در فصل آینده شناخته شده است. سرمربی اسپانیایی بارسلونا پس از شکست سنگین مقابل ویارئال در استادیوم المپیک، اعلام کرد که در پایان فصل از هدایت آبی‌اناری‌ها کناره‌گیری می‌کند.

هانسی فلیک یکی دیگر از گزینه‌هاست. اگرچه شایعاتی هم وجود دارد که در صورت ادامه نتایج ضعیف توماس توخل در بایرن مونیخ و اخراج او، فلیک می‌تواند دوباره سرمربی باواریایی‌ها شود.

رلوو ادعا کرده ایجنت دی‌زربی امروز در بارسلونا بوده و با دکو دیدار کرده است. نمایندگان بارسا قصد دارند از حضور این ایجنت در اسپانیا استفاده کنند و درباره آینده دی‌زربی با او به مذاکره بپردازند.

دی‌زربی سبک فوتبال جذابی ارائه داده و هوادارانی مانند پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسا دارد که می‌گوید سبک فوتبال او برای این نقش بسیار مناسب است.

در بین گزینه‌های دیگر سرمربی‌گری بارسلونا، میکل آرتتا به آرسنال متعهد است. در صورتی‌که ژابی آلونسو پس از جدایی یورگن کلوپ تمایل به پیوستن به لیورپول دارد و خود کلوپ هم قصد دارد حداقل یک سال استراحت کند.

اولین گام بارسا برای مربی بعدی: مذاکره آغاز شد 2