جمعه 4 آبان 1403

اولین گل راکیتیچ، گل هفته لیگ روشن / ستاره سابق بارسا نرسیده از عربستان جایزه گرفت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اولین گل راکیتیچ، گل هفته لیگ روشن / ستاره سابق بارسا نرسیده از عربستان جایزه گرفت!

ایوان راکیتیچ بعد از پیوستن به الشباب عربستان در اولین بازی‌اش برای این تیم گلزنی کرد و گل او امروز به عنوان گل هفته بیستم لیگ این کشور انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکیتیچ خرید بزرگ نقل و انتقالات زمستانی لیگ عربستان بود. او که سابقه بازی در بارسلونا و سویا را دارد به الشباب پیوست تا شانس این تیم را برای رقابت با چهار بزرگ فوتبال این کشور افزایش دهد.

راکیتیچ از قضا در اولین بازی‌اش با پیراهن الشباب درخشید و با یک سوپرگل باعث شد این تیم سه امتیاز دیدار مقابل ضمک را به دست بیاورد.

ستاره کروات در طول مسابقه بهترین ستاره تیمش بود و در پایان به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. او با 88 لمس توپ بیشترین لمس توپ را بین هم‌تیمی‌هایش داشت و از 71 پاس او 24 پاس در یک سوم دفاعی حریف داده شد. راکیتیچ در پایان بازی از گلزنی خوشحال بود و به شبکه اس اس‌سی گفت: "به رئیس باشگاه قول داده بودم که در اولین دیدار، بازی با ضمک گل می‌زنم و به قولم وفا کردم. این پیروزی را به هواداران الشباب تقدیم می‌کنم".

لیگ روشن عربستا امروز اعلام کرد که گل راکیتیچ به ضمک به عنوان بهترین گل ماه هفته بیستم این لیگ انتخاب شده است.

لیگ روشن سه گل به ثمر رسیده در این هفته را به عنوان نامزدهای گل هفته معرفی کرده و از هواداران خواسته بود به آنها رای بدهند. گل راکیتیچ با 59.2 درصد آرا به عنوان گل هفته انتخاب شد. گل اشرف المهدیوی از التعاون و حمد آل منصور از الاخدود هم با 23 و 17 درصد آرا در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

اولین گل راکیتیچ، گل هفته لیگ روشن / ستاره سابق بارسا نرسیده از عربستان جایزه گرفت! 2