دوشنبه 7 آبان 1403

او عاشق غذاهای عربستانی شده؛/ کارشناس تغذیه النصر: رونالدو انگار 16 ساله است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
او عاشق غذاهای عربستانی شده؛/ کارشناس تغذیه النصر: رونالدو انگار 16 ساله است!

کارشناس و متخصص تغذیه اسپانیایی باشگاه النصر در گفتگویی به تمجید از عملکرد این باشگاه پرداخت و تاکید کرد که این باشگاه مانند یک باشگاه اروپایی است.

به گزارش ورزش سه، خوزه بلیسای اسپانیایی، کارشناس و متخصص تغذیه اسپانیایی باشگاه النصر، در اظهاراتی به روزنامه اسپانیایی رلوو گفت: در النصر مربیان، فیزیوتراپ‌ها و آنالیزورهای زیادی داریم. صبح‌ها تمرین می‌کنیم، در باشگاه غذا می‌خوریم و تمام برنامه‌ها مانند باشگاه‌های اروپایی است.

بلیسا در مورد کریستیانو رونالدو صحبت کرد و گفت: رونالدو مهم‌ترین چهره در فوتبال جهان است. او می‌تواند میراثی بزرگ را در تیم و فوتبال عرب، به ویژه بازیکنانی که خارج از زمان تمرین، برنامه‌ای ندارند، به جای بگذارد.

او توضیح داد: به نظر می‌رسد رونالدو 16 ساله است. او علاقه زیادی به تغذیه درست و تمرین دارد و این اشتیاق را به بازیکنان عربستانی در تیم منتقل می‌کند. از زمان آمدن رونالدو، ستاره‌های النصر، چه داخلی و چه خارجی، متعهد به زمان خواب و تغذیه غذایی مناسب هستند و همچنین بیشتر وعده‌های خود را در باشگاه صرف می‌کنند.

بلیسا تایید کرد که تیم النصر یک سرآشپز عربستانی و یک سرآشپز بین المللی با حضور متخصصانی از اسپانیا و برزیل و یک پزشک که در تیم اتلتیکو مادرید کار می‌کرد، دارد.

او در مورد غذای مورد علاقه کریستیانو رونالدو توضیح داد که ستاره پرتغالی و تعدادی از ستاره‌های خارجی تیم عاشق غذاهای سنتی عربستان هستند.