جمعه 10 فروردین 1403

اکران رایگان فیلم‌سینمایی «یدو» در تلوبیون پلاس

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
اکران رایگان فیلم‌سینمایی «یدو» در تلوبیون پلاس

"یدو" دومین فیلمی است که بعد از "تک‌تیرانداز"، پنجشنبه به صورت آنلاین و رایگان، اکران خود را در تلوبیون پلاس آغاز خواهد کرد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اکران آنلاین و رایگان فیلم‌سینمایی «یدو» ساخته مهدی جعفری با تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و بازی ستاره پسیانی، از ساعت 8 صبح پنجشنبه 7 بهمن در تلوبیون پلاس آغاز می‌شود.

فیلم‌سینمایی «یدو» بر اساس داستان زخم شیر از صمد طاهری و با فیلمنامه مهدی جعفری و مهین عباس‌زاده، محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. ستاره پسیانی و میلاد صویلاوی هم بازیگران اصلی این فیلم سینمایی‌اند.

این فیلم نامزد 13 سیمرغ بلورین جشنواره فجر و برنده 5 سیمرغ بلورینِ بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمبرداری، بهترین صدابرداری و بهترین صداگذاری شد. ستاره پسیانی هم برای درخشش در «یدو» دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره سی و نهم را دریافت کرد.

«یدو» روایتگر وضعیت خانواده‌ای در محاصره آبادان است. «یدو» پسر نوجوان این خانواده، مرد خانه است و در طول فیلم، دچار چالش‌هایی می‌شود. این فیلم را می‌توان ادامه‌ای بر فیلم 23 نفر ساخته قبلی مهدی جعفری درباره حضور نوجوانان در دفاع مقدس دانست.

تلوبیون پلاس بعد از اکران «تک تیرانداز»، از صبح هفتم بهمن میزبان دومین اکران آنلاین و رایگان فیلم‌های سینمایی روز ایران با «یدو» است. کاربران می‌توانند از روز پنجشنبه با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن تلوبیون، به صورت رایگان و با اینترنت نیم‌بها، این فیلم‌سینمایی را تماشا کنند.

آغاز اکران فیلم‌های سینمایی در تلوبیون با "تک‌تیرانداز"