چهارشنبه 18 مهر 1403

اگر النصر به ایران نیاید / اتفاقی که استقلال - ذوب‌آهن را عقب می‌اندازد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اگر النصر به ایران نیاید / اتفاقی که استقلال - ذوب‌آهن را عقب می‌اندازد

در صورتی که بازی استقلال و النصر خارج از ایران برگزار شود، بازی آبی‌پوشان مقابل ذوب‌آهن در لیگ برتر تعویق می‌افتد.

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، استقلال در هفته هشتم لیگ برتر روز 27 مهرماه باید از ذوب‌آهن در ورزشگاه شهرقدس پذیرایی کند. این در حالی است که نامعلوم بودن محل برگزاری دیدار ایران و قطر و همچنین مسابقه استقلال و النصر باعث شده تا مسئولان سازمان لیگ موضوع تعویق بازی استقلال و ذوب‌آهن را در دست بررسی قرار بدهند.

کمیته مسابقات سازمان لیگ اینطور برنامه ریزی کرده بود که با توجه به برگزاری بازی ایران و قطر در مشهد امکان بازگشت ملی پوشان استقلال در سریع‌ترین زمان ممکن وجود دارد و مشکلی برای بازی انجام بازی استقلال و ذوب‌آهن در روز 27 مهرماه وجود ندارد.

از سوی دیگر سازمان لیگ بر اساس برگزاری دیدار استقلال و النصر در روز 1 آبان ماه در تهران برنامه لیگ را اعلام کرد اما حالا برگزاری ایران و قطر در خارج از کشور و احتمالاتی که درباره محل برگزاری دیدار استقلال و النصر مطرح است، گمانه‌زنی ها درباره تعویق مسابقه استقلال وذوب‌آهن را افزایش داده است.

در این شرایط در صورتی که بازی استقلال و النصر با تصمیم AFC در کشور ثالث برگزار شود، با توجه به فاصله اندک زمانی بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن و النصر، سازمان لیگ چاره‌ای جز تعویق مسابقه آبی‌پوشان با ذوب‌آهن ندارد.

سازمان لیگ منتظر اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره محل برگزاری مسابقه استقلال و النصر است و اگر این بازی در خارج از ایران برگزار شود، قطعا بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن لغو و به زمان دیگری موکول خواهد شد.