سه‌شنبه 17 مهر 1403

ایجاد شعبه هلال احمر در شهرستان سلطانیه نیازمند مقدمات اولیه است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ایجاد شعبه هلال احمر در شهرستان سلطانیه نیازمند مقدمات اولیه است

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ایجاد شعبه هلال احمر در شهرستان سلطانیه از توابع این استان نیازمند فراهم کردن مقدمات لازم از سوی فرمانداری شهرستان است.

شهرام میرزایی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اگر مکان مناسب و تجهیزات مورد نیاز اولیه از سوی فرمانداری شهرستان سلطانیه در اختیار این جمعیت قرار گیرد در این صورت جمعیت هلال احمر استان زنجان، آماده برای راه‌اندازی شعبه و تامین کادر مربوطه در این شهرستان است.

وی اظهار داشت: درخواست به فرمانداری شهرستان سلطانیه به منظور تامین فضای کافی و تجهیزات مناسب برای ایجاد شعبه جمعیت هلال احمر در این شهرستان، ارایه شده است و اکنون منتظر پاسخ هستیم.

میرزایی با بیان اینکه در زمان حاضر، این شهرستان از وجود خانه هلال که در زمان بحران، می تواند نقش مهمی در امدادرسانی داشته باشد برخوردار است، افزود: اعضای داوطلب، فعالیت ها را در خانه هلال شهرستان سلطانیه عهده دار هستند.

وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان، دارای هفت شعبه در شهرستانهای زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده، طارم، ماهنشان و ایجرود است که در هنگام بروز حوادث و سوانح طبیعی، خدمات امدادی به آسیب دیدگان ارایه می دهند.

*س_برچسب‌ها_س*