یک‌شنبه 15 مهر 1403

ایرانی ها جوایز برترین های جهان را درو کردند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ایرانی ها جوایز برترین های جهان را درو کردند

با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو، نام سه ایرانی در میان برترین های چهاردهمین دوره رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان دیده می شود.

به گزارش "ورزش سه"، چهاردهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان بعد از شش روز مبارزه 936 تکواندوکار از 96 کشوردر کره جنوبی در حالی به پایان رسید که تیم ملی ایران در هر دو گروه دختران و پسران خوش درخشید و روی سکوی قهرمانی ایستاد.

در این رویداد برای تیم تکواندوی نوجوانان ایران پرنیان نوری، آیناز نصیری، امیرمحمد اشرافی، سینا محترمی، مهدی رزمیان، حنا زرین کمر و غزال هوشمند 7 مدال طلا کسب کرده‌اند. ساغر مرادی و علی اکبر ابراهیمی دو مدال نقره، امیرمحمد نصیر احمدی و امین محمد احمدوند دو مدال برنز به دست آوردند.

با قهرمانی تیم ملی دختران و پسران بالاتر از رقبای قدرتمندی همچون کره جنوبی، برترین مربیان این رویداد از کشورمان انتخاب شدند. فیض اله نفجم در گروه پسران و فاطمه صفرپور در گروه دختران عنوان بهترین مربی دنیا را از آن خود کردند.

همچنین امیرمحمد اشرافی نماینده سنگین وزن ایران که در این رویداد موفق به کسب نشان طلا شده بود با اعلام کمیته برگزاری مسابقات به عنوان فنی ترین تکواندوکار جهان انتخاب معرفی شد.

ایرانی ها جوایز برترین های جهان را درو کردند 2