چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

ایرلاین

ایرلاین

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با آغاز تعطیلات پایان هفته، تقاضا برای خرید بلیت ناوگان حمل ونقل عمومی افزایش یافته است؛ مسئولان این حوزه توصیه می‌کنند که مسافران برای خرید بلیت با نرخ مصوب حتما به سایت شرکت‌های حمل ونقلی مراجعه کنند.

وب‌گاه گسترش

در یک مراسم، وزیر راه و شهرسازی امروز اعلام کرد که دولت مسئولیت کنترل مقررات و قوانین فنی و بازرگانی را برعهده دارد. وی اظهار داشت که قوه قضائیه و دیوان عدالت اداری درباره شرکت‌های هوایی رأی صادر کرده‌اند و پس از جلسات کارشناسی، حکم موقوف‌الاجرا شده است تا اطلاع ثانوی.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ترکیه و شهرهای معروفی مانند استانبول در سال‌های اخیر رشد خوبی را در زمینه‌های مختلف گردشگری داشته‌اند. مسافران و گردشگران زیادی از شهرهای مختلف جهان به شهرهای زیبای ترکیه سفر می‌کنند تا سفر خوبی را به خاطرات خود اضافه کنند.

وب‌گاه الف

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با شرکت‌های گران‌فروش بلیت هواپیما تعارف نداریم، گفت: اگر شرکت‌های هواپیمایی سیاست‌هایی که گذاشته شده را رعایت نکنند، تا لغو مجوز، مقابل آن‌ها می‌ایستم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی توسعه ناوگان هوایی است گفت: برای توسعه ناوگان هوایی از منابع وزارت راه و شهرسازی و تهاتر نفتی استفاده می‌کنیم و هر مجوزی که لازم باشد برای این کار صادر خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهرداد بذرپاش گفت: 100 درصد با حضور ایرلاین‌های خارجی در پرواز‌های داخلی موافق هستم که می‌تواند زمینه‌ساز افزایش تقاضا در این حوزه شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی، گفت: اگر شرکت‌های هواپیمایی سیاست‌هایی را که گذاشته شده، رعایت نکنند تا لغو مجوز مقابل آن‌ها می‌ایستم. با کسی تعارف نداریم، با لغو مجوز یک ایرلاین هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر راه با تاکید بر اینکه سوداگری در بلیت پروازهای داخلی قطع می‌شود، گفت: 100 درصد با انجام برخی پروازهای داخلی توسط شرکت‌های هواپیمایی خارجی موافق هستم.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر راه با بیان اینکه بلیت هواپیما بهانه رابطه صنعت با مردم است، گفت: مردم بلیت را از ایرلاین می‌خرند اما پشتیبان شرکت، فرودگاه است. من پشت شرکت‌ها هستم اما اگر شرکت‌های هواپیمایی سیاست‌هایی که گذاشته شده را رعایت نکنند، تا لغو مجوز مقابل آن‌ها می‌ایستم. با کسی تعارف نداریم، با لغو مجوز یک ایرلاین هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه وشهرسازی گفت: در برابر تخلف و گران فروشی ایرلاین ها تا پای لغو مجوز ایستاده ایم و اجازه تخلف نخواهیم داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک هواپیما به علت وجود چند قلاده سگ در باند نتوانست در فرودگاه مهرآباد فرود بیاید و دوباره به آسمان پرواز کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی با دعوت از شرکت‌های هواپیمایی برای واردات گسترده هواپیما، گفت: برای واردات هواپیما از منابع وزارت راه و تهاتر استفاده خواهیم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دولت از یک سو می گوید سفر هوایی خدمات لوکس است و باید یارانه سوخت هواپیما حذف شود و از سوی دیگر بخشی از بدنه دولت یعنی وزارت راه و شهرسازی با سرکوب قیمت بلیت هواپیما به سفر هوایی یارانه می دهد و باعث ناترازی هزینه و درآمد شرکت های هواپیمایی و زمینگیری آنها شده است.