جمعه 21 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

گناوه - ایرنا - رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: تردد شناورهای مسافربری و باری در مسیر گناوه به جزیره خارگ به علت شرایط ناپایدار جوی به مدت 2 روز متوقف شد.

کرمانشاه - ایرنا - اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به وزش باد نسبتا شدید و گرد و غبار از امروز یکشنبه تا روز سه‌شنبه هشدار سطح زرد صادر کرد.

تهران - ایرنا - تقریبا 165 منطقه از مناطق چهارگانه کشور تا ابتدای سال 1400 دارای طرح جامع «مدیریت منطقه» بود که با اقدامات صورت گرفته در دولت سیزدهم اکنون به 195 منطقه رسیده است.

تهران - ایرنا - بررسی‌ها نشان می‌دهد که زمانی می‌توان میزان بالای تولید فولاد را به عنوان شاخص توسعه‌یافتگی در نظر گرفت که کمترین میزان مصرف آب را داشته باشند، در مناطق پرآب قرار گرفته و به دلیل تجهیزات مناسب حداقل هدر رفت آب را داشته باشند.

اصفهان - ایرنا - سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: واژگونی یک دستگاه وانت بار در محدوده شهرستان تیران در غرب اصفهان، بامداد یکشنبه، سبب کشته شدن سه نفر و آسیب دیدگی پنج سرنشین دیگر این خودرو شد.

زنجان - ایرنا - طبق آمارها میزان درخواست از کار افتادگی بیمه شدگان تامین اجتماعی در این استان روند افزایشی دارد و باید با اطلاع رسانی و فرهنگسازی از افزایش بی رویه پرونده‌ها در این خصوص جلوگیری کرد.

نوشهر - ایرنا - زمانی سرتاسر جگله شمال ایران را «جنگل های جلگه ای» پوشانده بود که در پنج دهه اخیر در هجوم تهدید، تصرف، تخریب و تغییرکاربری اکنون فقط لکه‌هایی از آن باقی مانده است که آنهم در حال نابودی است.

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی با عنوان سقوط پل عابر پیاده در پایتخت تصریح کرد، این فیلم مربوط به تهران نیست.

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کرونا در کشور از وضعیت همه گیری یا پاندمی به وضعیت بومی یا آندمی تبدیل شده که وضعیتی مشابه آنفلوانزای فصلی دارد.

تهران - ایرنا - رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به ثبت 828 حادثه ویژه در هفته گذشته، از افزایش 28 درصدی این حوادث نسبت به هفته قبل از آن خبر داد و گفت: در این مدت خدمات فوریت‌های پزشکی به 3707 بیمار و مصدوم ارائه شد.

سنندج - ایرنا - رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان گفت: بهنیا امامی دانش آموز با نیاز ویژه توانمند سقزی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان ناشنوایان جهان به مقام قهرمانی رسید.

تهران - ایرنا - دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: تاکنون بیش از 330 میلیون نفر تحت تاثیر توفان‌های گرد و غبار قرار گرفته‌اند و آسیب‌پذیرترین افراد از آن بیش از همه رنج می‌برند.

آبادان - ایرنا - فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری 12 متهم در طرح ارتقای امنیت محل محور در این شهرستان خبر داد.

سمنان - ایرنا - تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با حواشی از جمله انتقاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان از ضعف در اطلاع‌رسانی دستگاه قضا در استان و ممانعت از مصاحبه دادستان کل کشور با خبرنگاران سمنان همراه بود.

نوشهر - ایرنا - مدیرشبکه بهداشت و درمان تنکابن از اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در این شهرستان خبرداد و گفت: اهدای اعضای این جوان به بیماران نیازمند زندگی دوباره بخشید.

نوشهر - ایرنا - فرمانده انتظامی مازندران از کشف 49 تن آرد خارج از شبکه به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان بابلسر خبرداد.