جمعه 21 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: 132 نوزاد مبتلا به کم‌شنوایی از مناطق زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در سال 1401 شناسایی شده و در حال درمان هستند.

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه گفت: پیشرفت عملیات اجرایی طرح‌های ساخت ایستگاه‌های جدید در خطوط مختلف شبکه مترو تهران، منجر به تکمیل قریب‌الوقوع پنج ایستگاه و اضافه شدن آنها به امکانات حمل ونقل عمومی پایتخت شده است.

اهواز - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان خوزستان با اشاره به ایجاد صلح و سازش در 140 پرونده قصاص نفس از ابتدای امسال تاکنون گفت: 47 مورد مصالحه در مدت مشابه سال گذشته ایجاد شد که شاهد رشد 298 درصدی در این خصوص هستیم.

اهواز - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک از انجام اولین عمل جراحی مغز در بیمارستان امام علی (ع) این شهرستان خبر داد.

اهواز - ایرنا - معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان نسبت به تعیین تکلیف شرکت کربن ایران برای جابجایی و انتقال به منطقه ای خارج از محدوده شهری اولتیماتوم داد و گفت: این شرکت مهلت دارد طی 14 روز آینده تکلیف نهایی خود را به اداره کل محیط زیست اعلام کند.

ملارد - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ملارد از کشف 246 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی پنج ماه گذشته خبر داد.

تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر با بیان این که 140 هزار نخبه داوطلب هلال احمر هستند، گفت: هلال احمر در حوزه پیشگیری از تغییرات اقلیمی برنامه‌های زیادی دارد و می‌توان از ظرفیت داوطلبان و افراد نخبه در این راستا بهره‌مند شد.

تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی به نایب رئیس هلال‌احمر مراکش، وقوع زلزله 6.8 ریشتری شب گذشته و کشته و مجروح شدن صدها شهروند این کشور را به مردم مراکش تسلیت گفت و برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی داوطلب به مناطق زلزله‌زده اعلام آمادگی کرد.

تهران - ایرنا - معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با تاکید بر این که رایزنی‌های خوبی بین ایران و ترکیه برای تامین حقابه‌های مناطق پایین‌دست انجام شده است، گفت: پیام‌های خوبی بین 2 کشور رد و بدل شده است و هرچقدر روابط بین کشورها ارتقا پیدا کند، وضعیت محیط‌زیست منطقه نیز بهبود می‌یابد.

اصفهان - ایرنا - رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با تماس با یک شهروند به بهانه برنده شدنش در یک مسابقه رادیویی اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب او کرده بود، خبر داد.

زاهدان - ایرنا - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اجرای 48 ساعته ششمین مرحله طرح رعد با انهدام 9 باند سازمان یافته جرائم و دستگیری 2هزار و 344متهم در اجرای این طرح خبر داد.

اردبیل - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش خلخال گفت: این شهرستان موفق به کسب رتبه نخست استان اردبیل در همه شاخص‌های آموزشی و پرورشی شد.

سمنان - ایرنا - دادستان کل کشور با اشاره به پیگیری حادثه معدن زغال سنگ طزره دامغان و جانباختن 6 معدنچی از سوی دولت و دستگاه قضا گفت: مسئولان پیشگیری و جلوگیری از تکرار این حادثه تلخ را پیگیری می‌کنند.

تهران - ایرنا - صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام کرد: معاون برنامه‌ریزی و توسعه این صندوق به دلیل دریافت اضافه کاری غیرمتعارف برکنار شد.

تهران - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک شرکت در زمینه تولید فیلم‌های پلی اتیلن با پیگیری‌های دستگاه قضا خبر داد.

نوشهر - ایرنا - رییس پلیس آگاهی مازندران از انهدام باند جعل مبایعه نامه های صوری در یکی از مشاوران املاک رامسر خبر داد.