یک‌شنبه 8 مهر 1403

ایزدخواه: کسی که نماینده می‌شود یعنی اراده کرده کتک بخورد! / باید بودجه دلاری و ریالی را جدا کنیم + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ایزدخواه: کسی که نماینده می‌شود یعنی اراده کرده کتک بخورد! / باید بودجه دلاری و ریالی را جدا کنیم + فیلم

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور روح‌الله ایزدخواه، نماینده مجلس شورای اسلامی در پردیس تهران دانشگاه خوارزمی برگزار شد. وی در ابتدای بحث با اشاره به اینکه کار اجرایی و خطابه کردن ملاک مناسبی برای انتخاب نماینده مجلس نیست، بیان کرد: مجلس عرصه تشخیص است. همه مسائلی که در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد، مسئله پیچیده‌ای است، چون اگر ساده باشد در نهاد‌های...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور روح‌الله ایزدخواه، نماینده مجلس شورای اسلامی در پردیس تهران دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

وی در ابتدای بحث با اشاره به اینکه کار اجرایی و خطابه کردن ملاک مناسبی برای انتخاب نماینده مجلس نیست، بیان کرد: مجلس عرصه تشخیص است. همه مسائلی که در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد، مسئله پیچیده‌ای است، چون اگر ساده باشد در نهاد‌های دیگر انجام می‌شود و به مجلس نمی‌رسد. وی افزود: جنس تصمیم گیری در مجلس پیچیده و چند وجهی است و قانون در مجلس برای امروز نبوده و دائمی است. وظیفه مجلس ریل گذاری است و اگر ریل کج گذاشته شود، آسیب خودش را می‌زند. ایزدخواه گفت: اینکه به کسی رای دهیم که، چون خوب خطابه می‌کند، فایده‌ای ندارد، چون نطق کردن قانون گذاری نیست و اهمیتی ندارد. مجلس اول از همه عرصه تشخیص است، یعنی باید با وسواس و دقت در چندین وجه مسئله ورود کرد.