شنبه 14 مهر 1403

ایلان ماسک راه اندازی مجدد سرویس پولی توییتر را به تاخیر انداخت

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
ایلان ماسک راه اندازی مجدد سرویس پولی توییتر را به تاخیر انداخت

مدیرعامل تسلا می‌گوید راه‌اندازی مجدد سرویس اشتراک را دو هفته به تعویق می‌اندازد تا مطمئن شود که این سرویس کاملاً امن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایلان ماسک راه اندازی مجدد سرویس اشتراک پولی خود برای توییتر را به تعویق انداخته است، پس از اینکه میلیاردر اصلاحات اساسی در سیاست های راستی آزمایی پلتفرمی انجام داد که منجر به انفجار در حساب های فریبکار شد.

مدیرعامل تسلا که از زمان خرید این پلتفرم در ماه گذشته به قیمت 44 میلیارد دلار به شدت توییتر را متزلزل کرده است، گفت که راه اندازی آن را دو هفته به تعویق می اندازد تا مطمئن شود که این پلتفرم امن است.

ماسک روز سه‌شنبه در توییتی نوشت: «با اجرای مجدد تیک آبی تا 29 نوامبر می‌رویم تا مطمئن شویم که صخره‌ای محکم است.

این اقدام پس از تصمیم قبلی ماسک برای ارائه تیک آبی توییتر به هر کاربری با مبلغ 7.99 دلار در ماه انجام شد که منجر به سیل حساب‌های جعلی از جمله پروفایل‌های جعلی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده و لبرون جیمز، ستاره NBA شد.

توییتر هفته گذشته سرویس اشتراک جدید را به حالت تعلیق درآورد و نشان‌های خاکستری را برای نمایه‌های شخصیت‌های عمومی و شرکت‌های بزرگ در تلاش برای رفع سردرگمی و اطلاعات نادرست در این پلتفرم اعمال کرد.

ماسک روز سه‌شنبه توییت کرد که تحت سرویس اشتراک مجدد راه‌اندازی شده، تغییر نام تأیید شده شما باعث از بین رفتن علامت تأیید می‌شود تا زمانی که نام توسط توییتر برای مطابقت با شرایط خدمات تأیید شود.

سیستم راستی‌آزمایی اولیه توییتر یک علامت چک را به صورت رایگان به کاربران مشهور و حساب‌های مورد علاقه عمومی تأیید شده ارائه کرده است.

ماسک از خط مشی چک مارک قبلی که برای جلوگیری از جعل هویت شخصیت‌های عمومی به حساب‌ها معرفی شده بود، به‌عنوان سیستم اربابان و دهقانان انتقاد کرد.

آخرین برنامه‌ها برای توییتر پس از هفته‌ها آشفتگی پر هرج و مرج در این غول رسانه‌های اجتماعی، که با اخراج‌های گسترده، استعفاهای سرشناس و تبلیغ‌کنندگان فراری مشخص شد، انجام شد.

شرکت‌های بزرگ از جمله جنرال موتورز، آئودی، جنرال میلز و یونایتد ایرلاینز تبلیغات خود را در توییتر به دلیل نگرانی‌ها در مورد آینده پلتفرم تحت رهبری ماسک متوقف کرده یا به حالت تعلیق درآورده‌اند.

ماسک در سخنرانی روز دوشنبه در مجمع تجاری G20 گفت که از زمان تصدی توییتر کار بیش از حدی روی من بوده است و او تردید دارد که بیشتر مردم بخواهند او باشند.