سه‌شنبه 3 مهر 1403

اینترمیامی به ستاره‌اش عادت نکرده / بعد از یک سال: بکام هنوز برای مسی ذوق دارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اینترمیامی به ستاره‌اش عادت نکرده / بعد از یک سال: بکام هنوز برای مسی ذوق دارد!

دیوید بکام، یکی از مالکان اینترمیامی، در یک مصاحبه درباره علت راضی شدن لیونل مسی برای پیوستن به این باشگاه آمریکایی صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی وقتی در تابستان 2023 به فلوریدا سفر کرد به دنبال شروع فصل جدیدی از زندگی فوتبالی‌اش بود. تا آن زمان کمتر کسی انتظار داشت مسی به این زودی‌ها اروپا را ترک کند ولی دیوید بکام موفق شده بود رضایت اسطوره آرژانتینی را برای پیوستن به تیم تازه تاسیس اینترمیامی جلب کند.

بکام در مصاحبه اخیرش درباره آن انتقال صحبت کرده و راز موافقت مسی با پیوستن به اینترمیامی را فاش کرد.

مالک باشگاه آمریکایی گفت:" لئو دیگر خیلی دنبال موفقیت فوتبالی نبود. فقط دنبال جایی می‌گشت که خانواده‌اش بتوانند راحت باشند و زندگی راحتی را پشت سر بگذارند".

بکام درباره اینکه آیا مسی از اینکه بارسلونا تلاش کافی برای بازگشت او انجام نداده بود عصبانی بود و به همین علت راهی آمریکا شد گفت:" من واقعا نمی‌دانم چون در این باره با لئو صحبت نکرده بودیم. همینطور که گفتم تنها چیزی که برایش مهم بود خانواده و زندگی راحت دور از جنجال بود".

او در ادامه درباره شرایط اینترمیامی با حضور لئو مسی گفت:" قبلا هم بارها گفته‌ام که حضور مسی در باشگاه ما مثل یک رویا است. هر وقت که مثل تابستان امسال به باشگاه سر می‌زنم و فرصت دارم در همه تمرینها شرکت می‌کنم. به خود لئو هم می‌گویم: می‌دانی لئو، فقط می‌خواهم کنار تو باشم و تماشایت کنم".

اینترمیامی به ستاره‌اش عادت نکرده / بعد از یک سال: بکام هنوز برای مسی ذوق دارد! 2