پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

این ورزشگاه عجیب چرا؟ محل بازی پرسپولی و پاختاکور مشخص شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
این ورزشگاه عجیب چرا؟ محل بازی پرسپولی و پاختاکور مشخص شد

پرسپولیس در این استادیوم میزبان پاختاکور می‌شود از هفته دوم لیگ نخبگان آسیا، پرسپولیس در شهر قدس میزبان پاختاکور خواهد بود. داوود رفعتی، دبیر ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها با انتشار یک استوری از برگزاری دیدار آسیایی پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان در استادیوم شهر قدس خبر داد.

از هفته دوم لیگ نخبگان آسیا، پرسپولیس در شهر قدس میزبان پاختاکور خواهد بود.

داوود رفعتی، دبیر ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها با انتشار یک استوری از برگزاری دیدار آسیایی پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان در استادیوم شهر قدس خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ ا وجود اعلام وزیر ورزش مبنی بر خارج شدن ورزشگاه شهر قدس از چرخه میزبانی پرسپولیس و استقلال در آسیا، این ورزشگاه بار دیگر میزبان نماینده ایران خواهد بود و دیدار پرسپولیس و پاختاکور در هفته دوم لیگ نخبگان در این ورزشگاه برگزار خواهد شد. هرچند گفته شد پرسپولیس و استقلال در مشهد میزبانی خواهند کرد و حتی مدیرعامل پرسپولیس هم این موضوع را تایید کرده بود، ولی امکان جابه جایی ورزشگاه برای بازی دوم پرسپولیس وجود ندارد.

طبق قانون تیم‌های حاضر در لیگ نخبگان باید حداقل 30 روز قبل از برگزاری مسابقه ورزشگاه مورد نظر خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کنند تا استادیوم به تایید ناظران برسد. بنابراین طبق بند 2 این ماده 14 آیین‌نامه تغییر محل برگزاری دیدار پرسپولیس و پاختاکور در زمان باقی‌مانده وجود ندارد و سرخپوشان بعد از مصاف با تیم ازبکستانی می‌توانند روی برگزاری مسابقات خود در ورزشگاه‌های دیگر حساب کنند.

--> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

این ورزشگاه عجیب چرا؟ محل بازی پرسپولی و پاختاکور مشخص شد 2
این ورزشگاه عجیب چرا؟ محل بازی پرسپولی و پاختاکور مشخص شد 3