پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

باخت به بی‌تجربگی خط دفاع، برد با شناسایی ضعف‌ها

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
باخت به بی‌تجربگی خط دفاع، برد با شناسایی ضعف‌ها

سنندج - ایرنا - هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور با باخت نایب قهرمان فصل قبل همراه بود، باختی که به بی‌تجربگی خط دفاعی تیم وچان نسبت داده شد.

به گزارش ایرنا، هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور را می‌توان هفته شگفتی‌سازی دانست که با باخت مدعیان قهرمانی همراه بود.

تیم وچان کردستان که این فصل را با فراز و فرودهایی آغاز کرده بود، فصل قبل ستاره‌هایی همچون زهرا خواجوی را به همراه داشت که توانست دروازه وچان را تا بازی نهایی بسته نگه دارد و رکورددار کلین شیت فوتبال ایران شود، شاید در فصل جدید جای خالی‌اش در دروازه وچان در آینده بیشتر احساس شود.

وچان که این هفته میزبان شهرداری سیرجان بود، سه امتیاز میزبانی را از دست داد و 4 بر 2 شکستی پرگل را از مهمان سیرجانی خود متحمل شد.

قنبری، خرمی، مخدومی، قاسمی، فرهادی، بندار، امیری، عبداللهی، بنی طالبی، شعبان و گاروندی ترکیب 11 نفره تبم وچان را تشکیل داده بودند، دیداری که در دقایق آخر وقت اضافه می رفت به تنش تبدیل شود و هواداران وچان که بصورت مجازی دیدار را می دیدند، تیم میهمان را متهم به وقت‌کشی کردند.

سرمربی وچان درباره بازی امروز با بیان اینکه توپ و بازی را در اختیار داشتیم، گفت: این دیدار از بهترین بازی‌های لیگ برتر در چند سال اخیر بود.

فاطمه صادقی با بیان اینکه 2 تیم بازی خوبی نمایش گذاشتند، افزود: از نقاطی گل خوردیم که قبلا به بازیکنان درباره آن هشدار داده بودیم و بی تجربگی خط دفاعی تیم باعث شد تا شکننده باشیم.

سمیرا محمودپور از بازیکنان تبم وچان هم با سرمربی خود درباره جذابیت بازی هم‌عقیده بود و گفت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم ولی بدلیل اشتباهات فردی شکست خوردیم.

سرمربی شهرداری سیرجان اما از نتیجه به دست آمده راضی بود و این دیدار را از زیباترین بازی‌های چند سال اخیر دانست.

مریم جهان نجاتی از وچان به عنوان تیمی بسیار فنی نام برد و گفت: برای بازی با وچان برنامه کاملی داشتیم و بازی هفته قبل را که بصورت زنده از اینستاگرام به اشتراک گذاشته بودند آنالیز کردیم و با شناسایی نقاط ضعف، به برد پرگلی رسیدیم.

وی تاکید کرد که سنندج پایان راه ما نیست و در دیدارهای آینده باید منسجم‌تر ظاهر خواهیم شد.

ملیکا متولی بازیکن شهرداری سیرجان تیمش را قدرتر از میزبان دانست و افزود: تیم حریف از روی ضربات ایستگاهی گل زد ولی تیم ما با حمله خوب و دفاع خوب، برنده شد.

تیم وچان کردستان مدعی قهرمانی لیگ برتر در سومین هفته این رقابت‌ها شکستی پرگل را در خانه پذیرا شد.

این تیم که 2 بازی قبل را برده بود این‌بار در برابر مهمان سیرجانی خود کم آورد و شکست خورد.

نایب قهرمان فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، 6 امتیاز در کارنامه خود دارد و در رده دوم جدول رده بندی گروه دوم ایستاده است. جالب اینجاست شهرداری بم، دیگر مدعی قهرمانی هم امروز در مقابل سپاهان اصفهان تن به شکست داد.

هر دو گل وچان را در این بازی زهرا قنبری کاپیتان این تیم به ثمر رساند و در جدول گلزنان 7 گله شد.

سیرجانی‌ها که در این دیدار هماهنگ‌تر بازی کرده بودند، توانستند با دست پر سنندج را ترک کنند.

شاگردان صادقی هفته آینده مهمان شیرازی‌ها خواهند بود تا بخت خود را برای جبران این شکست در خارج از خانه بیازمایند.

*س_برچسب‌ها_س*