یک‌شنبه 10 تیر 1403

باخت سنگین آمریکا: هراس در آستانه کوپا!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
باخت سنگین آمریکا: هراس در آستانه کوپا!

تیم ملی آمریکا در دیداری دوستانه با نتیجه 1-5 برابر تیم ملی کلمبیا شکست خورد تا هوادارانش را در آستانه رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا نگران کرده باشد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آمریکا که قرار است در این دوره از رقابت‌های کوپا آمریکا به میدان برود نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیدار دوستانه روبروی تیم ملی کلمبیا به میدان رفت و شکستی سنگین را با نتیجه 1-5 تجربه کرد تا کادر فنی و هوادارانش را به شدت نگران کرده باشد.

دروازه تیم ملی آمریکا در این بازی خیلی زود و در دقایق ششم و نوزدهم باز شد تا آنها نیمه اول را به عنوان تیم بازنده به رختکن بروند و به جبران این دو گل خورده در نیمه دوم امیدوار باشند. تیموتی وه‌آ هم توانست گل اول تیمش را در دقیقه 58 به ثمر برساند.

اما این گل کافی نبود و آنها پس از آن بار دیگر و در دقایق77، 85 و 88 دروازه‌شان را برابر حریف باز شده دیدند و در نهایت با دریافت پنج گل شکست خوردند. بازی دوستانه بعدی این تیم پیش از شروع مسابقات کوپا قرار است برابر برزیل برگزار شود و هواداران این تیم امیدوار هستند که آنها بتوانند این ناکامی را جبران کنند.

تیم ملی آمریکا قرار است در این دوره از رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا به عنوان تیم مهمان حضور پیدا کند و در مرحله گروهی با بولیوی، پاناما و اروگوئه هم گروه است و امیدوار است که بتواند از این گروه صعود کند. این تیم تمام توانش را به کار گرفته تا بتواند به عنوان میزبان جام جهانی 2026 عملکرد خوبی را در زمین ارائه دهد.

باخت سنگین آمریکا: هراس در آستانه کوپا! 2
باخت سنگین آمریکا: هراس در آستانه کوپا! 3