دوشنبه 7 آبان 1403

بارسا شاگرد پپ را هدف گرفت: جانشین لوا می‌آید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بارسا شاگرد پپ را هدف گرفت: جانشین لوا می‌آید!

روزنامه اسپورت می‌گوید ژاوی، سرمربی بارسا، علاقه زیادی به خولین آلوارز، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی دارد و او را به عنوان یکی از اولویت‌های آینده به خوان لاپورتا معرفی کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه خولین آلوارز ستاره آرژانتینی منچسترسیتی قراردادش با این باشگاه را تا سال 2028 تمدید کرده اما به گزارش روزنامه اسپرت در قرارداد آلوارز بند فسخی وجود دارد که بارسلونا را به این فکر انداخته که جذب این مهاجم جوان از سیتی غیرممکن نیست.

دکو از زمانی که مدیریت ورزشی باشگاه را به عهده گرفته در رابطه‌ای تنگاتنگ با ژاوی از او خواسته لیستی از ستاره‌های جوان مد نظرش را برای آینده معرفی کند. بر اساس این گزارش خولین آلوارز اولویت اول ژاوی بوده و نام او در اختیار دکو قرار داده شده است.

بارسلونا با پرداخت 30 میلیون یورو و 31 میلیون یورو پاداش ویتور روکه برزیلی را به خدمت گرفته اما حتی پیوستن این مهاجم جوان از برزیل هم نمی‌تواند خیال ژاوی را از خط حمله‌اش راحت کند. او معتقد است خولین آلوارز تنها گزینه‌ای است که می‌تواند راه‌حل مشکل گلزنی تیمش باشد.

لواندوفسکی که مهاجم شماره یک این روزهای بارساست با این تیم تا سال 2026 قرارداد دارد ولی ژاوی معتقد است در سال‌های آینده تیمش نیاز به جایگزینی درجه یک برای این ستاره لهستانی خواهد داشت. بارسلونا حتی از این نگران است که لواندوفسکی پیش از پایان مدت قراردادش توسط پیشنهادهای عربستان وسوسه شده و دست کاتالان‌ها را در پوست گردو بگذارد.

بارسا شاگرد پپ را هدف گرفت: جانشین لوا می‌آید! 2
بارسا شاگرد پپ را هدف گرفت: جانشین لوا می‌آید! 3