دوشنبه 7 آبان 1403

بارسا هر کار می‌کند تا این ستاره به بایرن نرود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بارسا هر کار می‌کند تا این ستاره به بایرن نرود!

باشگاه بارسلونا به بایرن مونیخ اعلام کرده است که رونالد آرئوخو در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه فروشی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، آرئوخو از محصولات آکادمی لاماسیای بارسلونا است و از جولای 2019 تا به امروز برای بارسا در 128 بازی به میدان رفته است. او این فصل هم یکی از معدود ستارگان با ثبات تیم ژاوی هرناندز بوده است و به خاطر عملکردش تا به اینجای کار نمره خوب 7 را از سایت گل دریافت کرده است.

این ستاره 24 ساله اروگوئه‌ای مدتی طولانی است که مورد توجه توماس توخل قرار دارد. بایرن در ابتدای فصل با بحران مصدومیت مدافعانش رو به رو بود و هنوز هم در این خط مطمئن ظاهر نمی شود. بنابراین مدافع میانی بارسا بیش از پیش زیر ذره بین توخل قرار گرفت و بایرن به دنبال راهی بود تا او را در پنچره نقل و انتقالاتی ژانویه به مونیخ ببرد.

اما باشگاه بارسلونا علی رغم مشکلات مالی به بایرن اعلام کرده است که این ستاره در ژانویه فروشی نیست و بنابراین تنها امید بایرن به پنجره بعدی نقل و انتقالاتی در تابستان خواهد بود. البته از باشگاه بارسلونا خبر می رسد که آرئوخو با باشگاه وارد مذاکرات تمدید قرارداد شده است و آنها همه تلاش خود را خواهند کرد تا یکی از بهترین محصولات آکادمی خود را در چند سال اخیر حفظ کنند و خود بازیکن هم تمایل دارد که در بارسلونا به حرفه خود ادامه دهد و به بازوبند کاپیتانی تیم برسد.

بارسا هر کار می‌کند تا این ستاره به بایرن نرود! 2