سه‌شنبه 1 آبان 1403

بارسلونا

بارسلونا

وب‌گاه ورزش سه

4 دوئل انفرادی در تقابل بارسلونا و رئال مادرید امشب بسیار تعیین کننده خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ترکیب دو تیم رئال مادرید و بارسلونا، برای دیدار حساس امشب مشخص شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رفتار هواداران رئال مادرید با فلورنتینو پرز در خیابان‌های این شهر باعث شده او در رسانه‌های اسپانیایی با هنرپیشه‌های مشهور هالیوودی مقایسه شود.

وب‌گاه ورزش سه

رئال مادرید و بارسلونا امشب در حالی در ال‌کلاسیکو به مصاف هم می‌روند که شرایط‌شان از هر نظر کاملا متفاوت است.

وب‌گاه عصر ایران

ارزش بلینگام با 180 میلیون یورو به عنوان گران ترین بازیکن رئال 2 برابر گاوی با ارزش 90 میلیون یورو به عنوان گران ترین بازیکن بارسلونا است.

وب‌گاه ورزش سه

رفتار هواداران رئال مادرید با فلورنتینو پرز در خیابانهای این شهر باعث شده او در رسانه‌های اسپانیایی با هنرپیشه‌های مشهور هالیوودی مقایسه شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدافع نوجوان بارسا که تنها 17 سال دارد در حالی امشب در خط دفاعی این تیم برابر رئال مادرید به میدان می‌رود که سرمربی آبی‌اناری‌ها از او انتظار مهار مثلث تهاجمی مرگبار رئال را دارد.

وب‌گاه فرارو

یک نظرسنجی بین‌المللی که قرار است آخر هفته آینده منتشر شود، نشان می‌دهد 57 درصد از متخصصان احتمال می‌دهند یک سویه از ویروس آنفلوآنزا علت شیوع بعدی بیماری‌های عفونی مرگبار در سطح جهان خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

جوردی اِووله، روزنامه نگاری که سه سال و نیم پیش یک مصاحبه تاریخی با لیونل مسی انجام داد، در آستانه ال‌کلاسیکو حال و روز متفاوت بارسا و رئال را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال رئال‌مادرید از هفته سی‌ودوم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

پائو کوبارسی از کودکی رویای بازی برای بارسا در ال کلاسیکو را داشت و امشب در 17 سالگی به آن خواهد رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید امشب از ساعت 22 و 30 دقیقه به وقت تهران در سی و دومین هفته رقابت‌های لالیگا برابر هم صف آرایی می‌کنند، این دیدار قرار است به میزبانی سانتیاگو برنابئو برگزار شود، دیداری حساس و سرنوشت ساز که علاوه بر مشخص کردن تکلیف قهرمان می‌تواند پرونده 2 تیم را متفاوت از هم ببندد. در حال حاضر رئال مادرید در 31 بازی گذشته...

وب‌گاه ورزش سه

آمار درخشان خط دفاعی بارسلونا در چند بازی اخیر چالش بزرگی برای رئال مادرید خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

مارک اندره تراشتگن برای ثبت بهترین رکورد کلین شیت خود باید در دشوارترین بازی حداقل 54 دقیقه گلی دریافت نکند.

وب‌گاه ورزش سه

ژوائو فلیکس حسابی تسویه نشده با رئال مادرید دارد. برابر تیمی که همیشه کابوسش بوده است.