سه‌شنبه 1 آبان 1403

بارسلونا

بارسلونا

وب‌گاه ورزش سه

بارسلونا در شرایط روحی خوبی نیست اما ژاوی می تواند روی اکثریت نفراتش برای بازی حیاتی امشب استفاده کند.

وب‌گاه ورزش سه

رئال مادرید و بارسلونا امشب حساس‌ترین بازی فوتبال اروپا و جهان را در حالی برگزار خواهند کرد که این دیدار هنوز هم می‌تواند همه فوتبال‌دوستان را شگفت‌زده و غرق لذت و هیجان کند.

وب‌گاه ورزش سه

با نزدیک شدن به زمان شروع یورو 2024، چهره های زیادی هستند که به دلیل مصدومیت حسرت حضور در این تورنمنت را خواهند خورد.

خبرگزاری تسنیم

دو غول فوتبال اسپانیا به دنبال اضافه کردن هافبک پرتغالی منچسترسیتی به ترکیب خود در تابستان پیش رو هستند.

خبرگزاری تسنیم

ملی‌پوش پیشین فوتبال اسپانیا اعتراف کرد که خلق و خوی هم‌تیمی سابقش از زمان که وارد وادی مربیگری شده نسبت به زمانی که بازی می‌کرد، تفاوت قابل توجهی داشته است.

وب‌گاه ورزش سه

میاتوویچ که زننده گل قهرمانی رئال در فینال سال 1998 لیگ قهرمانان برابر یوونتوس بود به تیم محبوبش در آستانه ال‌کلاسیکو هشدار داد.

وب‌گاه ورزش سه

بارسلونا هفت بازی از 10 بازی اخیر خود در ورزشگاه برنابئو را با پیروزی پشت سر گذاشته است و با چنین آمار خوبی به بازی امشب می رسد.

وب‌گاه ورزش سه

نشریه اسپورت امروز گزارش داد که بارسلونا برای رفع مشکلات مالی خود گزینه فروش رونالد آرائوخو را در تابستان بررسی خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

نشریه کاتالان مدعی شد باشگاه بارسلونا برای سروسامان دادن به مشکلات مالی‌اش ممکن است با فروش ستاره خط دفاعی‌اش رضایت دهد.

وب‌گاه ورزش سه

سرخیو بوسکتس، کاپیتان سابق بارسلونا، امیدوار است آبی و اناری ها امشب در برنابئو رئال را شکست دهند و بتوانند به لالیگا برگردند.

وب‌گاه ورزش سه

ژاوی، سرمربی بارسلونا، امشب در حالی روبروی کارلو آنچلوتی قرار خواهد گرفت که احتمالا این آخرین رویارویی این دو مربی خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

بارسلونا به صورت جدی نگران وضعیت چمن ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای ال‌کلاسیکو است.

وب‌گاه ورزش سه

روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، معتقد است که رئال مادرید هنوز از پیروزی برابر منچستر سیتی خوشحال است و آماده برگزاری ال‌کلاسیکو نیست.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه ورزش سه

بارسلونا رقیب جدید منچستر یونایتد و بایرن مونیخ برای جذب دنی اولمو، ستاره اسپانیایی، خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

بارسلونا در بازی حساس ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید قرار می‌گیرد؛ این بازی سرنوشت قهرمان لالیگا را تا حدود زیادی مشخص می‌کند.