یک‌شنبه 6 آبان 1403

بارسلونا

بارسلونا

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه بارسلونا می خواهد برای حفظ تراز مالی خودش یکی از مدافعانش را تابستان امسال به فروش برساند.

وب‌گاه ورزش سه

بارسلونا می خواهد شادی ریاض، ستاره 20 ساله خود را که به صورت قرضی در رئال بتیس حضور دارد، دوباره به تیم برگرداند.

وب‌گاه ورزش سه

سایت اسکور 90 شانس قهرمانی بارسلونا را در لیگ اسپانیا تنها 10 درصد ارزیابی کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

ایناکی پنیا با خوش‌شانسی به شماره یک بارسلونا تبدیل شد ولی خیلی زود جایگاهش را تثبیت کرد تا بهترین کریسمس عمرش را پشت سر بگذارد.

وب‌گاه ورزش سه

گزارش‌ها از اسپانیا حاکی است ویتور روکه، پدیده برزیلی تا 24 ساعت آینده در بارسلون خواهد بود تا رسما به تیم ژاوی ملحق شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب استوائو ویلیان برزیلی ملقب به مسی کوچولو هستند.

وب‌گاه ورزش سه

فهرست جدید گران‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ در اختیار ستاره‌های پاری سن ژرمن است و برای اولین بار نام کریستیانو رونالدو در پانزده رتبه اول دیده نمی‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

قرار است به زودی ساخت ورزشگاه جدید تهران آغاز شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرونده برخی از بازیکنان هنوز در باشگاه بارسلونا تا تابستان 2024 باز است. در حالی که کاتالان‌ها بازیکنان تأثیرگذار و ستاره زیادی را در تیم خود جای داده‌اند، برخی از آن‌ها مطابق با انتظارات بازی نکردند به همین دلیل ممکن است برخی بازیکنان از این تیم جدا شوند. علاوه بر این، بارسلونا به دلیل مشکلات مالی ممکن است مجبور شود در تابستان تصمیمات ناراحت کننده‌ای...

وب‌گاه ورزش سه

بارسلونا بر خلاف آنچه در قرارداد روبرت لواندوفسکی آمده، قصد مذاکره برای کاهش دستمزد سال سوم قرارداد او را دارد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی بارسلونا ضمن فاش کردن آرزویش برای سال 2024، از دو اسطوره فوتبال و بسکتبال به عنوان بهترین ورزشکاران تاریخ یاد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بارسلونا در چند فصل اخیر به‌صورت جدی با مشکلات مالی و اقتصادی بسیاری روبه‌رو بوده که دردسر‌های زیادی را هم برای این باشگاه به همراه داشته است. مدیران بارسا در طول چند سال اخیر چاره‌ای جز فروش بازیکنان مطرح برای تامین سرمایه لازم در جذب ستاره‌های مدنظر کادر فنی این تیم نداشته‌اند و حتی در بعضی از موارد مجبور به قطع همکاری با ستاره‌هایی بزرگ پس از...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بارسلونا سال 2023 را مطلوب تمام نکرد. آن‌ها مقابل آلمریا 3-2 پیروز شدند، اما این دیدار، بیشتر از پیروزی سخت و حداقلی، با عصبانیت ژاوی در نیمه دوم در خاطر خواهد ماند. ژاوی خود اذعان کرد که این تندترین صحبتی بود که در طول دوران مربیگری خود و بین دو نیمه با بازیکنانش انجام داده است. بارسا چند ساعت بعد در بازی دوستانه در دالاس شکست خورد. بارسا در چهار...

وب‌گاه ورزش سه

بارسلونا به سوپرجام به عنوان بمب روحیه بخش و استارت رسیدن به رئال مادرید نگاه می کند. اتفاقی مشابه سال گذشته که مسیر بارسا برای قهرمانی لیگ را هموار کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرنگار مشهور ایتالیایی امروز (دوشنبه) می گوید که سیتی برای جذب گزینه مدنظر بارسلونا گام برداشت.