یک‌شنبه 6 آبان 1403

بارسلونا

بارسلونا

وب‌گاه ورزش سه

پپ گواردیولا با کسب عنوان قهرمانی جام جهانی باشگاه‌ها یک بار دیگر اشتهای سیری‌ناپذیر خود نسبت به موفقیت جدید را یادآوری کرد.

وب‌گاه ورزش سه

کنان یلدیز، مهاجم یوونتوس، بازیکن با ارزشی است که باشگاه ایتالیایی موفق شد فقط گذشته آن را به صورت رایگان از بایرن مونیخ جذب کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سران باشگاه بارسلونا قصد دارند یک بازیکن 17ساله آینده‌دار را از فوتبال آرژانتین به خدمت گرفته و شرایط حضور او را در جمع کاتالان‌ها فراهم کنند.

وب‌گاه ورزش سه

پس از فینال جام باشگاه‌های جهان و قبل از مراسم اهدای مدال‌ها شاهد صحنه‌هایی جالب بین پپ گواردیولا با مارسلو و مربی فلومیننزه بودیم.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس

وب‌گاه ورزش سه

ویتور روکه چهارشنبه هفته بعد رسما به عنوان بازیکن جدید بارسلونا معرفی خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، منچسترسیتی شب گذشته در فینال رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌ها برابر فلومیننزه به میدان رفت و موفق شد با چهار گل برابر این تیم به پیروزی برسد. این قهرمانی اهمیت بسیاری برای پپ گواردیولا و شاگردانش داشت تا بتوانند پس از کسب سه‌گانه رویایی سال گذشته، در ادامه این فصل بهترین عملکرد ممکن را ارائه دهند و به کسب جام‌های بیشتری که در پیش دارند امیدوار بمانند. با...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه بارسلونا به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی ممکن است از حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا محروم شود. باشگاه بارسلونا در ماه سپتامبر اعلام کرد به سود خالص 304 میلیون یورویی رسیده، اما در ادامه اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) این باشگاه کاتالونیایی را 500 هزار یورو جریمه و اعلام کرد بارسلونا سود خالص خود را اشتباه اعلام کرده و...

وب‌گاه ورزش سه

ژاوی، سرمربی بارسلونا، به بازیکنانش قول داده بود که در صورت پیروزی برابر اتلتیکو مادرید و پورتو شش روز تعطیلی کریسمس خواهند داشت.

وب‌گاه ورزش سه

فلورنتینو پرز و خوان لاپورتا اواسط دی ماه در ریاض عربستان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم

یک رسانه نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی شد که یوفا مدارکی برای محرومیت این باشگاه از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

وب‌گاه ورزش سه

مدیران بارسلونا به شدت نگران افت فاحش و محسوس فروش بلیت دیدارهای این تیم هستند.

خبرگزاری تسنیم

چند شب تلویزیون برای طولانی‌ترین شبِ سال برنامه‌های متنوعی را تدارک دید. چهره‌هایی آمدند تا به غیبت‌شان پایان دهند و برخی هم با آمدن‌شان حاشیه‌ساز شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشریه گاردین انگلیس مطابق رسم هرساله خود در پایان سال میلادی، فهرست صد بازیکن برتر آن سال را منتشر می‌کند. لیست صد بازیکن برتر سال 2023 از نگاه نشریه معتبر گاردین منتشر شد. نفر اول لیست سال 2023 ارلینگ هالند است که سال فوق العاده‌ای را با منچسترسیتی سپری کرد. اسامی صد بازیکن برتر سال 2023 از نگاه گاردین به شرح زیر است: 100. مارکوس تورام؛ بورسیا مونشن...