پنج‌شنبه 5 مهر 1403

بارش بطری در استادیوم اراک؛/ صحنه‌های زشت دربی 104: به خودشان هم رحم نکردند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بارش بطری در استادیوم اراک؛/ صحنه‌های زشت دربی 104: به خودشان هم رحم نکردند

بارش بطری‌ها مهم‌ترین چیزی بود که از دربی امروز پایتخت به یاد خواهیم آورد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و پرسپولیس امروز دربی پایتخت این بار نه در تهران و ورزشگاه آزادی که در شهر اراک به مصاف هم رفتند. دیداری که در نهایت با تک گل حسین کنعانی از روی نقطه پنالتی با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید تا سرخ‌ها سه امتیاز حساس را کسب کرده و کار برای جواد نکونام و ادامه حضورش در. استقلال سخت‌تر شود.

اما مثل بسیاری از دربی‌های پایتخت حواشی این بازی بیشتر از نکات فنی بود. دو تیم فوتبال خیلی خوبی بازی نکردند اما در بین سکوهای استادیوم اراک شاهد بیشترین تنش ممکن بود.

شاید مهم‌ترین چیزی که بعدها درباره دربی امروز به یاد بیاوریم بارش عجیب و تلخ بطری‌ها به درون زمین بود. جایی که هرگاه چه بازیکنان استقلال و چه پرسپولیس برای پرتاب اوت یا ضربه کرنر به کنار زمین می‌رفتند، تماشاگران هر دو تیم بطری‌ها را به سمت آن ها پرتاب می‌کردند؛ اتفاقی که باعث شد بیژن حیدری، داور مسابقه، چند بار بازی را متوقف کند.

این اتفاق جدیدی در فوتبال ایران نیست و پیش از این نیز بارها در بازی‌های مختلف و به خصوص دربی‌ها شاهد پرتاب بطری توسط هواداران بودیم، با این تفاوت که شاید در رقابت‌های قبلی فقط یک طرف استادیوم این کار را انجام می‌دادند اما امروز به شکل ناباورانه ای از هر چهار گوشه زمین شاهد بارش بطری بودیم.

پس از پایان بازی هم حامد کاویانپور در برنامه آنتن صحبت‌های تلخی انجام داد و گفت: "20 سال پیش در زمان بازی ما بطری پرتاب می‌شد و حالا هم بعد از 20 سال چیزی تغییر نکرده است."

باید منتظر ماند و دید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چه واکنشی به اتفاقات دربی 104 خواهد داشت و آیا تماشاگران دو تیم با محرومیتی مواجه خواهند شدیا خیر.

بارش بطری در استادیوم اراک؛/ صحنه‌های زشت دربی 104: به خودشان هم رحم نکردند 2
بارش بطری در استادیوم اراک؛/ صحنه‌های زشت دربی 104: به خودشان هم رحم نکردند 3
بارش بطری در استادیوم اراک؛/ صحنه‌های زشت دربی 104: به خودشان هم رحم نکردند 4