جمعه 31 فروردین 1403

بازار سهام

بازار سهام

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز نیز محدودیت نوسان یک درصدی اعمال خواهد شد و به نظر می‌رسد با وجود اخبار احتمال حمله نظامی اسرائیل به ایران روند خروج سرمایه و ریزش بورس تداوم یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عده‌ای از فعالان بازار معتقد هستند احتمالا بازار ساز در تلاش است تا با مثبت نشان دادن نمادهای لیدر بازار سرمایه این موضوع را در ذهن بازار ایجاد کند که بازار برای روز چهارشنبه (فردا) که قرار است دامنه نوسان به حالت قبل برگردد در بازار مسیر صعودی قرار بگیرد و این موضوع کمی نگران کننده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان بورس در برنامه تلوزیونی از تصمیمات اتخاذ شده در دستگاه‌های مختلف اقتصادی بدون در نظر گرفتن اثرات آن بر سایر بخش‌ها انتقاد و تاکید کرد که وقتی سود بانکی روی 30 و 35 درصد باشد، سایر سرمایه‌گذاری‌ها کمتر خواهند بود..

وب‌گاه گسترش

با وجود سایه تورم و رکود بر اقتصاد آمریکا و ریسک‌های ژئوپلتیک که اقتصاد جهانی را تهدید می‌کنند، قیمت جهانی طلا طی یک ماه گذشته بیش از 170 دلار افزایش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر نظارت بر بورس‌ها گفت: محدودیت یک درصدی دامنه نوسان سهام برای یک روز دیگر یعنی فردا چهارشنبه 29 فروردین ماه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در روزهای گذشته دولت اطلاعات جداول لایحه بودجه سال 1403 یا همان بخش دوم لایحه بودجه سال جاری را منتشر کرد.

وب‌گاه گسترش

مهدی محمود رباطی، مدیرعامل کارگزاری اعتبار تابان، تصمیم جدید سازمان بورس و اوراق بهادار را مثبت ارزیابی کرد.

وب‌گاه گسترش

طی چند روز اخیر، جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران، مدیران ارکان بازار و جمعی از فعالان بازار سرمایه، در محل این سازمان برگزار شد. هدف از این جلسه، بررسی و تبادل نظر پیرامون وضعیت بازار سرمایه بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر بلند پرواز هستید و قدرت ریسک‌پذیری بالایی دارید، با روش‌های سرمایه گذاری در بازار جهانی فرصت‌های خوبی خواهید داشت. با سرمایه گذاری در بازارهای بین المللی بجای ریال، سود شما به دلار خواهد بود! با این پیشنهاد شوکه نشوید و دست و دلتان نلرزد، تریدرها هم تا پیش از شروع به فعالیت در بازار بورس و ارزدیجیتال، بهترین روش سرمایه‌گذاری را باز کردن حساب بلند مدت بانکی می‌دانستند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در سومین روزی که نوسان قیمت سهام به منفی و مثبت یک درصد محدود بود، شاخص‌های بازار سهام ریزش کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش کل معاملات امروز بازار 9849 میلیارد تومان بوده که از این مبلغ 3816 میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و حق تقدم است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه) بازار سهام، با 4 هزار و 999 واحد کاهش معادل 23 صدم درصد به دو میلیون و 201 هزار و 908 واحد رسید.

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه در این روز ها متاثر از اخباری که در خصوص التهابات منطقه منتشر می شود، رفتار هیجانی دارد.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 28 فروردین 1403، شاخص کل بورس تهران با کاهش بیش از 49 هزار واحدی مواجه شد و به سطح 2,201,908 واحد رسید. این افت شاخص کل بازار، منجر به کاهش چشمگیر در ارزش کل بازار شد و نشان‌دهنده کاهش اعتماد سرمایه‌گذاران به بازار سهام است.