جمعه 28 اردیبهشت 1403

بازبینی تصاویر و میانجیگری یحیی؛/ پرسپولیس، دوربین عکاس سپیدرود را توقیف کرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازبینی تصاویر و میانجیگری یحیی؛/ پرسپولیس، دوربین عکاس سپیدرود را توقیف کرد!

در مسابقه دوستانه تیم های پرسپولیس تهران و سپیدرود که در ورزشگاه کاظمی تهران برگزار شد با حواشی جذاب و دوست داشتنی همراه بود.

به گزارش "ورزش سه"، حضور فرشاد پیوس و مجتبی کرمانی مقدم در نیمکت سپیدرود و یحی گل محمدی و افشین پیروانی بر روی نیمکت پرسپولیس که با حضور مجتبی محرمی به عنوان مهمان در این مسابقه حضور پیدا کرده بود بر جذابیت بصری و حس نوستالژی این مسابقه افزوده بود.

در ابتدای مسابقه حامد یوسفی مالک باشگاه سپیدرود دو هدیه نفیس رشتی دوزی از صنای دستی در حال فراموشی رشت به افشین پیروانی و یحیی گل محمدی هدیه دادند.

از سوی افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس تهران پیراهن باشگاه سپیدرود را به مالک باشگاه سپیدرود به رسم یادبود تقدیم کرد و به دو بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس آقایان فرشاد پیوس و مجتبی کرمانی مقام پیراهن های 17 و 8 که در زمان بازیگری با نام آنها پیوند خورده بود، هدیه داده شد.

سختگیری بیش از اندازه مسئولان پرسپولیس موجب شد تا علاوه بر عدم پوشش تصویری زنده این مسابقه، اجازه فیلمبرداری برای آنالیز تیم سپیدرود نیز به فیلمبردار باشگاه داده نشد و از سوی حراست پرسپولیس دوربین عکاسی سید احمد کیایی عکاس باشگاه سپیدرود توقیف شد و پس از پادرمیانی یحیی گل محمدی و چک شدن فریم به فریم تصاویر گرفته‌شد تا مشخص شود پرسپولیس تا چه حدی روی خروج اطلاعات تیم وسواس دارد.

بازبینی تصاویر و میانجیگری یحیی؛/ پرسپولیس، دوربین عکاس سپیدرود را توقیف کرد! 2
بازبینی تصاویر و میانجیگری یحیی؛/ پرسپولیس، دوربین عکاس سپیدرود را توقیف کرد! 3