یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بازداشت دو کارشناس رسمی متخلف در گلستان / دریافت 20 سکه طلا برای صدور رای جانبدارانه

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
بازداشت دو کارشناس رسمی متخلف در گلستان / دریافت 20 سکه طلا برای صدور رای جانبدارانه

رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به تخلف دو نفر از کارشناسان رسمی در این استان از بازداشت آنها خبر داد.

حیدر آسیابی در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه با اشاره به وقوع تخلف توسط دو نفر از کارشناسان رسمی در استان گلستان، گفت: این کارشناسان در یکی از پرونده های اختلاف ملکی، برای ارائه نظر به نفع یکی از طرفین پرونده، 20 سکه بهار آزادی خواسته بودند.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان، این دو کارشناس متخلف، هنگام دریافت وجه، دستگیر و با صدور قرار تامین کیفری مناسب، روانه زندان شدند.

این مقام ارشد قضایی گلستان با اشاره به نقش مهم نظرهای کارشناسی در روند رسیدگی به پرونده ها گفت: اقدامات ویژه ای در حفاظت و اطلاعات دادگستری استان برای رصد و پایش کارشناسان رسمی آغاز شده است.

رئیس کل دادگستری گلستان به مردم توصیه کرد: به افرادی که ادعای حل مشکل آنان از راه‌های غیرقانونی و در ازای دریافت پول در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه را دارند، اعتماد نکنند و در صورت مواجه شدن با چنین مواردی با شماره 1580 حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تماس بگیرند و اطلاع دهند و یا به صورت حضوری به دفتر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به نشانی گرگان، بلوار شهید کلانتری (کمربندی)، خیابان دانشجو، دادگستری کل مراجعه کنند.

انتهای پیام