دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

بازداشت عامل زورگیری از نوجوانان در شرق تهران

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
بازداشت عامل زورگیری از نوجوانان در شرق تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل زورگیری از نوجوانان در شرق تهران، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع زورگیری‌های سریالی از نوجوانان با استفاده از چاقو و قمه در شرق تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان خیلی زود تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در بررسی‌های میدانی متوجه شدند سرقت‌ها توسط یک مرد 21 ساله سابقه‌دار با قمه و چاقو رخ داده است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گورزی ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت متهم را شناسایی کردند و متوجه شدند او به‌تازگی از زندان آزاد شده است.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم با اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را در شرق تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پایگاه ششم در جریان تحقیقات به 15 فقره سرقت زورگیری از نوجوانان در خیابان‌های شرق تهران اعتراف و مالباختگان در مواجه حضوری وی را به عنوان سارق اموال خود شناسایی کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی