دوشنبه 2 مهر 1403

بازدید بازرس ویژه وزیر کار از مناطق سیل‌زده استان بوشهر

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
بازدید بازرس ویژه وزیر کار از مناطق سیل‌زده استان بوشهر

مشاور وزیر و بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور پیگیری دستور مقام عالی وزارت مبنی بر بررسی و رسیدگی به شرایط هموطنان آسیب دیده متاثر سیل از مناطق سیل‌زده استان بوشهر بازدید کرد.

کریم یاوری در بازدید از این مناطق ضمن بررسی آخرین وضعیت منازل سیل زده گفت: بر حسب دستور وزیراز مناطق سیل زده شهرستان دشتستان و با همکاری مسوولان و ستاد بحران استان در مناطق آسیب دیده نیاز های اولیه ضروری و مورد نیاز مردم آسیب دیده به طرق مختلف به ویژه کمک های مردمی تامین شود.

وی افزود: در این دستور آمده که تمام معاونان، سازمان ها، صندوق ها، بانک ها و شرکت های زیر مجموعه مکلف هستند در کنار کمک های نوع دوستانه به هموطنان در مناطق سیل زده نسبت به تامین نیاز های اولیه آن ها با اولویت اقدام کنند.

مشاور وزیر و بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: وظیفه انسانی و اسلامی هر فردی ایجاب می کند که در این ایام به ویژه شرایط سخت اقتصادی و کرونایی با تمام توان به هموطنان آسیب دیده کمک کند.

یاوری افزود: بارش شدید باران در نقاط مختلف استان بوشهر موجب سیل، آب‌گرفتگی و انسداد مسیرها و محورهای مواصلاتی در برخی نقاط ازجمله وحدتیه و سعدآباد در دشتستان و بروز مشکلات متعدد برای ساکنین این مناطق شد. بخش های مسکونی آسیب هایی از جمله آب گرفتگی را داشتند و به تاسیسات برق، راه ها و مبلمان شهری خسارت هایی وارد شده است.

وی در پایان تاکید کرد: جامعه کار و تولید، کارگران، کارفرمایان، تعاون گران و دیگر فعالان این حوزه در این گونه حوادث با اشتیاق و انگیزه به یاری هموطنان آسیب دیده بشتابند.

مشاور وزیر و بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از برخی واحد های کسب و کار شامل مرغداری با 13هزار قطعه جوجه و تخریب دو سالن پرورش مرغ و یک واحد دامداری با 40 راس دام سبک در روستای احمد حسینی و شول شهرستان گناوه که از سیل و طوفان اخیر آسیب دیده اند، بازدید کرد.

انتهای پیام

بازدید بازرس ویژه وزیر کار از مناطق سیل‌زده استان بوشهر 2
بازدید بازرس ویژه وزیر کار از مناطق سیل‌زده استان بوشهر 3