شنبه 29 اردیبهشت 1403

بازدید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از دانشگاه‌های جهرم و فسا

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
بازدید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از دانشگاه‌های جهرم و فسا

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، معاون اداری، مالی ومدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانشگاه‌های جهرم و فارس بازدید و در نشست هیئت رئیسه این دانشگاه‌ها حضور پیدا کرد.

حضور در مقبره شهید گمنام، بازدید از پروژه های عمرانی در دست احداث، بازدید از کلینیک کشاورزی دانشگاه و تجلیل از کامبیز مینایی رئیس سابق دانشگاه و تقدیر از فرهاد امیرسالاری خیر دانشگاهی، از برنامه های علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در بازید از دانشگاه جهرم بود.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در آیین تکریم رئیس سابق دانشگاه جهرم، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های مینایی در طول دوران ریاست دانشگاه جهرم، حجت الاسلام والمسلمین عباس زاده را نیز مدیری بسیار فعال و دلسوز خواند و خاطر نشان کرد: اقدامات و پیگیری های دانشگاه جهرم در همین چند ماهه اخیر نوید بخش فعالیت دانشگاه جهرم به عنوان دانشگاهی پویا و موفق در سطح استان فارس است.

خطیبی با اشاره به انتخاب حجت الاسلام عباس زاده به عنوان رئیس دانشگاه جهرم بیان داشت: طی نظرسنجی و به پیشنهاد اعضای هیات علمی و دیگر مسئولین شهری و استانی، در نهایت وزیر محترم به این نتیجه رسید که شخصی را که مورد تایید اعضای هیات علمی و مسئولان است برای دانشگاه جهرم انتخاب شود.

وی در پایان با اشاره به راه اندازی کلینیک کشاورزی دانشگاه جهرم، این اقدام را یکی از دستاوردهای بسیار ارزشمند و مهم دانشگاه جهرم و همچنین شهرستان جهرم برشمرد و افزودند: یکی از مشکلاتی که کشور در حوزه محصولات کشاورزی با آن گریبان گیر است تامین محصولات با کیفیت و به دور از آفات است که این اقدام ارزشمند دانشگاه جهرم می تواند در سطح منطقه منشا تاثیرهای خوب و مثبتی باشد.

محمد رضا رضایی نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، محمد حسن شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم و تنی چند از رؤسای ادارات شهرستان در این مراسم حضور داشتند.

علی خطیبی در آغاز برنامه های بازدید از دانشگاه فسا از سلف سرویس در حال ساخت این دانشگاه بازدید و در نشست با هیات رییسه و شورای دانشگاه فسا که در سالن مهندس بردبار برگزار شد، شرکت نمود.

فتح اللهی رئیس دانشگاه فسا، در این نشست گزارشی از شرایط و دستاوردهای این دانشگاه ارایه کرد.

مچنین اعضای هیات رییسه و شورای دانشگاه در ادامه جلسه به بیان دغدغه ها و مشکلات دانشگاه پرداختند. معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پس از استماع دغدغه‌ها و نقطه نظرات حاضرین در جلسه، ضمن قدردانی از زحمات رییس دانشگاه و مدیران و معاونان این مجموعه، قول مساعدت برای پیگیری کلیه موارد مطرح شده را داد.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

وزارت علوم تحقیقات و فناوری

علی خطیبی محمد رضا رضایی پروژه های عمرانی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
بازدید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از دانشگاه‌های جهرم و فسا 2