سه‌شنبه 17 مهر 1403

بازدید‌های میدانی با هدف پایش روند اجرای پروژه‌های شهری

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بازدید‌های میدانی با هدف پایش روند اجرای پروژه‌های شهری

شهردار منطقه 15 از روند اجرای پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری سطح منطقه بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی و برخی موانع پروژه‌ها قرار گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد علی الفت‌پور شهردار منطقه در بازدید میدانی از روند اجرای پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری سطح منطقه با اشاره به اینکه بازدید‌های میدانی، روند اجرای پروژه‌ها را تسریع می‌کند گفت: تسریع کمی پروژه‌های خدمات شهری و عمرانی نباید از کیفیت آن کم‌کند. وی افزود: مصمم هستیم که فضای زیست بهتری را برای شهروندان ایجاد کنیم. به همین منظور در تلاش هستیم تا پروژه‌های نیمه‌تمام منطقه هرچه زودتر به اتمام و به بهره‌برداری رسد و شهروندان از آنها بهره‌مند شوند.

الفت‌پور با اشاره به اینکه همچنین در بازدید‌های میدانی رفع مشکلات و موانع پروژه‌ها در اولویت است افزود: مدیریت شهری منطقه با تمام توان فعالیت‌های عمرانی و خدمات شهری را در راستای کیفیت خدمات‌رسانی دنبال می‌کند و تلاش دارد پروژه‌ها و طرح‌های شهری را متناسب با برنامه زمان‌بندی پیش ببرد. شهردار منطقه با اشاره به اینکه معتقدیم نباید این تسریع در اجرای پروژه‌های از کیفیت آن بکاهد افزود: همچنین دقت، نظارت به حسن اجرای کار و رفع موانع احتمالی جهت اجرای هرچه بهتر پروژه‌ها در دستور کار قرار گرفت. در این بازدید به مقام شامخ تمامی شهدای گرانقدر به‌ویژه شهدای گمنام آرمیده در مقبره الشهدای بوستان‌های گلزار و بنفشه ادای احترام شد، همچنین از مراکز خدمات‌رسان به شهروندان نظیر کلینیک گل و گیاه بوستان خلیج‌فارس، زمین‌های ورزشی، میادین میوه و تره بار خاوران و شهرک شهید بروجردی، مزرعه خانواده در ناحیه 6، ایستگاه آتش نشانی شمار 21 شهید ربیعی منفرد محله کیانشهر و... بازدید میدانی شد. الفت‌پور گفت: طی این بازدید از روند اجرای بیش از 15پروژه عمرانی و خدمات شهری منطقه شامل اسکان کارگری در ناحیه 3 و یک، اقدامات اداره زیبا‌سازی در بزرگراه بسیج، مجموعه ورزشی کیانشهر، کف‌سازی کانال سرخه حصار، کلینیک گل و گیاه بوستان فدائیان اسلام، سرویس بهداشتی بوستان شاهد، احداث سوله ورزشی زنبق، پروژه هدایت آب‌های سطحی در محدوده بزرگراه امام علی (ع) به کانال سرخه حصار، احداث کندرو در محدوده بزرگراه شهید نجفی رستگار تقاطع شهید مزینانی، مخزن بتنی کوهسار، بنفشه و... رصد و ارزیابی شد. شهردار منطقه در پایان اضافه کرد: این بازدید‌ها و پایش‌های مستمر تا تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌ها ادامه خواهد داشت.

محمد علی الفت‌پور شهردارمنطقه 15 به همراه، علی روحانی معاون فنی و عمران، هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط‌زیست، طی چندین ساعت از آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری باب الرضای پایتخت بازدید میدانی کردند.