جمعه 31 فروردین 1403

آتش نشانی

آتش نشانی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 7 کارگر بعد از پایان کارشان در حال استراحت بودند که انفجار کپسول گاز خوراک‌پزی باعث ایجاد آتش سوزی شد و جان 6 نفر از آنها را گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براثر آتش سوزی در یک واحد تجاری با زیر 150 مترمربع در کرج، 2 نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه عصر ایران

شهردار منطقه 11 تهران ادامه داد: از مدتی پیش، بازرسی تک تک ساختمان های مراکز درمانی آغاز شده و همکاران من از ساختمان ها بازرسی می کنند تا با شناسایی و رفع مشکلات، ضریب ایمنی این مراکز درمانی و در مجموع کل منطقه را بالا ببرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 11 تهران با اشاره به بافت قدیمی این منطقه گفت: متأسفانه اکثر مراکز درمانی منطقه 11 مشکل ایمنی دارند؛ اما ما تک به تک در حال رفع این مشکلات هستیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه مجبور هستیم ایستگاه جدید آتش نشانی بسازیم؛ گفت: شرایط شهری به گونه‌ای است که ما مجبوریم برای چند ثانیه زودتر رسیدن به محل حادثه، بازهم ایستگاه جدید بسازیم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از فوت 6 کارگر به دلیل آتش سوزی در یک اتاقک کارگری در یک پروژه کارگاهی در بزرگراه شهید یاسینی خبرداد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آتش سوزی کارگاه ساختمانی در تهران 6 کشته داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، از مرگ 6 کارگر غیرایرانی در حریق اتاقک کارگری خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از بروز حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست آتش‌نشانی شهرستان کازرون و رییس اورژانس این شهر جزییات فوت یک شهروند کازرونی در جریان سیل اخیر در این شهر را تشریح کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افسر کشیک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین از وقوع سه حادثه طی دو ساعت خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک منزل مسکونی در مجیدیه شمالی خبر داد و گفت: در این حادثه یک مرد 60 ساله جان باخت.

وب‌گاه فرارو

ساعتی پیش جسد جوان 32 ساله‌ای که در این شهر یاسوج مفقود شده بود، پیدا شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ مردی حدودا 60 ساله در پی وقوع حریق یک ساختمان مسکونی در محله مجیدیه شمالی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از فوت مرد 60 ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی خبر داد.

وب‌گاه فرارو

قدرت‌الله محمدی روز چهارشنبه اظهار کرد: «به لحاظ تعداد ساختمان‌های ناایمن در تهران با انجام اقدامات جدی، شاهد روند کاهشی هستیم، اما همچنان ساختمان‌هایی از این دست وجود دارند که اکثر آن‌ها در محدوده بازار قرار دارند که برای تهران یک خطر بزرگ است.»