یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

بازسازی صحنه کتک زدن مردم در اتوبوس با حضور متهم + فیلم

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
بازسازی صحنه کتک زدن مردم در اتوبوس با حضور متهم + فیلم

اقتصادنیوز: ظهر امروز، صحنه وقوع جرم کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس BRT در خیابان دماوند تهران با حضور متهم پرونده و رئیس پلیس پایتخت بازسازی شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، فروردین‌ماه امسال فیلمی با موضوع «کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس BRT در تهران» در فضای مجازی وایرال شد و با توجه به اینکه شروری که در این فیلم مرتکب جرم می‌شود و مسافران اتوبوس را ضرب و شتم می‌کند، اخیرا توسط پلیس پایتخت دستگیر شده است، ظهر امروز (یکشنبه 9 اردیبهشت 1403) صحنه وقوع این جرم با حضور متهم پرونده به همراه سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ و جمعی از فرماندهان و پرسنل پلیس پایتخت در مجاورت ایستگاه BRT روبه‌روی بیمارستان بوعلی بازسازی شد.

سردار عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران و شهروندان حاضر در صحنه گفت: از شهروند تهیه‌کننده فیلم یک متهم که مشغول ضرب و شتم شهروندان در اتوبوس بود، تشکر می‌کنم. صحنه دلخراشی بود، اما تجربه و توان پلیس موجب دستگیری این شرور شد.

وی افزود: تلاش شهروندی که از این ماجرا مستندسازی کرد، موجب دستگیری این متهم شد، به نحوی که بعد از حادثه، هویت متهم را شناسایی کردیم. البته این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور فرار کرده و در یک روستا ساکن شده بود، اما همکارانم با اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه او را شناسایی کردند. این فرد در هنگام دستگیری نیز با ماموران پلیس درگیر شد که نتوانست کاری از پیش ببرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: به این‌گونه افراد شرور و اراذل و اوباش هشدار می‌دهیم که پلیس توان و تجهیزات لازم را برای شناسایی و دستگیری آن‌ها دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضایی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته می‌شود؛ به نحوی که در همین پرونده دادستان محترم تهران پیگیر موضوع است تا زودتر دادگاه این فرد برگزار شود.

محمدیان با بیان این که این فرد شرور سابقه‌دار است و همدست دارد، اما در صحنه ضرب و شتم شهروندان در اتوبوس تنها بوده است، تصریح کرد: پلیس تهران اجازه قدرت‌نمایی و عرض اندام را به اشرار و اراذل و اوباش نمی‌دهد و حتما مجازات‌های بازدارنده‌ای برای این افراد اعمال خواهد شد تا دیگر شاهد شرارت‌های مشابه در پایتخت نباشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حفظ امنیت شهروندان و آرامش شهر در اولویت پلیس است و به هیچ‌کس اجازه تعرض به مردم را نخواهیم داد.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید